2010-01-14, 13:40
Medlem
Iroxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollja
Jag lovar att vara snäll. --------------------Ämne: VIKTIGT MEDDELANDE VIKTIGT: TROLLEN, KAPARNA HAR TAGIT ÖVER GRUPPEN "SE VEM SOM BESÖKT DIN PROFIL" OCH ÄNDRAT NAMNET TILL "VI SOM HAR SEXFANTASIER OM BARN" osv...[/url]
Haha, så jaevla aegda!!!
Detta är jävligt kul men har lite svårt med moralen bakom hehe, tittar gärna på men lägger mig inte i
GJ!
Tycker också att Jimmy Ferm är lite hormonstinn...
2010-01-14, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Har stalker-miljongruppen gått och blivit en Iron Maiden-grupp? Wtf?

Ja, det var en överraskning.
Vad exakt hette gruppen innan?
2010-01-14, 13:54
Medlem
Garneringsmannens avatar
Incestgruppen är en guldgruva. Trollen bara kommer och kommer och kommer....
2010-01-14, 13:57
Medlem
Lillaas avatar
Vem vänder jag mig till när jag startat ett eget trollkonto?
2010-01-14, 14:01
Medlem
foppits avatar
hahahaha vad ni håller på....

Får massor med meddelanden typ: Akta er! Hackarna tar över fejsbuckgrupper och tar era privata bilder och gör om dom till porr & snusk! Polisanmälningarna ramlar in....

Haha, har följt tråden ett tag och när man ser sånt på fejsbuck så kan man bara skratta. Folk verkar väldigt känsliga dock. GJ.
2010-01-14, 14:05
Medlem
foppits avatar
hackarna förresten, om det inte framgick, e ni. Hacking på högsta nivå. Grundluring e väl mer rätt ord?

Märkligt att inte fler hittar hit kan man tycka.
2010-01-14, 14:07
Medlem
HerrMoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foppit
hackarna förresten, om det inte framgick, e ni. Hacking på högsta nivå. Grundluring e väl mer rätt ord?

Bara 2600 inlägg... (eller 2599). Krävs uppåt miljonen innan folk hittar. Står det inte i aftonbladet har det inte hänt.
2010-01-14, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foppit

Det är många som inte ens vet vad internet är som skriver där så man ska inte förvänta sig att folk hittar hit. Så roligt att reta sånt folk
2010-01-14, 14:14
Medlem
foppits avatar
ni förgyller min dag i alla fall. Och jag har bara nötter som polare på fejsbuck så för mig e det julafton stort sett varje dag. Hade en tjej som var så jäääävla upprörd över PRIS så jag trodde hon skulle få stroke. Men av någon konstig anledning outar jag inte er, finns någon konstig flashback-heder någonstans.

Men samtidigt måste dom ju för fan tänka lite själva, jag menar p.r.i.s för fan.
2010-01-14, 14:14
Medlem
TommyGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesah
Härligt att de bestämde sig för att lägga upp den igen

"Helt otroligt

Förekommer det ingen som helst faktagranskning på P3 Nyheter?
Det vore intressant att ta del av hur den här "nyheten" uppstod. Jag höll på att sätta morgonkaffet i halsen när jag upptäckte att snorungarna på Flashback lyckats lura även Sveriges Radio.

Man kunde tro (eller åtminstone önska) att en nyhetsredaktion hade någon sorts verkligehetsförankring och kollade de uppgifter man sprider. En applikation som fungerar endast "om minst 40% av ens vänner går med i gruppen". Har ni aldrig sett kedjebrev förut.

Ska man ha nyheter om teknik så hjälper det ju om man själv har en susning och inte hjälper till att sprida Flashbacktrollens dynga. De själva kallar det "ironi" - det bevisar ju hur lite de fattar... "

En liten detalj är att på den där gruppsidan står det klart och tydligt i beskrviningen att göra man allt det där så kommer man endå INTE kunna se vem som besöker ens profilsida.
(så var det iallafall när jag var inne igårkväll)

Hur f*n kunde reporten missa det?
2010-01-14, 14:15
Medlem
Sebbebebbes avatar
Pojkar, ni har gjort det igen! Fortsätt, det här är riktigt skoj.

2010-01-14, 14:16
Medlem
CEBZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebebbe
Pojkar, ni har gjort det igen! Fortsätt, det här är riktigt skoj.

Ja, ni gör plötsligt min engelska lektion rolig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in