2010-01-04, 21:27
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schneigelpoff
Haha, har du någonting emot mig personligen kan du ju ta det på PM istället för att skräpa ner tråden.

Vi sätter dem i situationen, fine, de hamnar i en grupp de kommer avsky, men de kan välja mellan att gå ur gruppen och lägga det bakom sig eller ge sig in i en hetsig diskussion som de ändå inte vinner eftersom de som de tjaffsar emot inte bryr sig.
Det var det jag menade med att de har ett val.

+ Att vi även byter ståndpunkt lite hur som helst bara för att provocera.
Folk har lite svårt att förstå det ibland
2010-01-04, 21:30
Medlem
Schneigelpoffs avatar
Sen, visst är det barnsligt och omoget, men fortfarande jävligt roligt!
2010-01-04, 21:30
Medlem
Rotmosrullens avatar
Fan kontinenten har snart 80k medlemmar. Smäll av den för fan!
2010-01-04, 21:37
Medlem
NicJays avatar
Tänk om vi som håller på skulle gå in med våra riktiga facebook konton och argumentera med Jägare,Pedofilhatare,Wannabe-Gangsters etc
Skulle inte dröja länge innan man hade ett halvt jaktlag med hagelbössar,4st arga morsor med brödkavlar samt halva rinkeby utanför sin dörr.
I vissa grupper så debatterar man ju faktiskt på riktigt och står för sina åsikter, men att göra det "öppet" är inte att tänka på då vissa människor vill dela en på mitten bara för att man inte vill avliva alla som inte tycker som dem
2010-01-04, 21:43
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
Tänk om vi som håller på skulle gå in med våra riktiga facebook konton och argumentera med Jägare,Pedofilhatare,Wannabe-Gangsters etc
Skulle inte dröja länge innan man hade ett halvt jaktlag med hagelbössar,4st arga morsor med brödkavlar samt halva rinkeby utanför sin dörr.
I vissa grupper så debatterar man ju faktiskt på riktigt och står för sina åsikter, men att göra det "öppet" är inte att tänka på då vissa människor vill dela en på mitten bara för att man inte vill avliva alla som inte tycker som dem

Jag har framfört åsikten att pedofiler också har ett människovärde och då drog alla slutsatsen att jag var pedofil
2010-01-04, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay

Det har jag gjort med mitt irl konto flera gånger. Relativt riskfritt
2010-01-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK

Instämmer angående det. Enda risken är om ens IRL-vänner upptäcker ens sjuka åsikter.
2010-01-05, 00:34
Medlem
Rotmosrullens avatar
Haha, ni är ju överallt. Tittade precis i min newsfeed och såg att en kompis gått med i en grupp som liknar kontinent-gruppen fast för speciella vita djur. Efter att ha kollat runt lite bland administratören och vissa medlemmar känner man igen vissa namn!
2010-01-05, 00:34
Medlem
Mona andersson är död nu med...
2010-01-05, 01:48
Medlem
Får jag föreslå någon att skapa en grupp som driver med David Gray's "Sail away" på något sätt, ev "Vi som runkar till "..." kanske.. Bjud in Wolfie F*ck så ska ni få se reaktion...
2010-01-05, 02:20
Medlem
jolmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK

Haha, relativt riskfritt, ja, de är för fega för att söka upp en, men hotfulla samtal brukar funka utmärkt för dem... Inte så farligt egentligen
2010-01-05, 15:08
Medlem
Hur går det med kontinentgruppen?

Snart dags kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in