Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-15, 13:15
Medlem
micaeles avatar
Yo!

Inläggsräkning är av filosofisk karaktär, men jag är ändå förbryllad över att min räknare minskar så det skriker om det. Sedan tio minuter tillbaka har den minskat med omkring 200 inlägg i intervaller.

Väntar en minut, kollar på profilen igen eller någon tråd och då har den minskat med tio inlägg, nästa gång med två, nästa gång med ...

Vad händer? Hittar inga feta trådar som flyttats och inget i papperskorgen jag känner igen? Bara jag som skriver skit som tas bort?
2009-12-15, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Yo!

Inläggsräkning är av filosofisk karaktär, men jag är ändå förbryllad över att min räknare minskar så det skriker om det. Sedan tio minuter tillbaka har den minskat med omkring 200 inlägg i intervaller.

Väntar en minut, kollar på profilen igen eller någon tråd och då har den minskat med tio inlägg, nästa gång med två, nästa gång med ...

Vad händer? Hittar inga feta trådar som flyttats och inget i papperskorgen jag känner igen? Bara jag som skriver skit som tas bort?

Känner igen det där... Verkar som moderatorerna går hejvilt fram och
skövlar inlägg efter eget tycke
2009-12-15, 13:27
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PushtekTamot
Känner igen det där... Verkar som moderatorerna går hejvilt fram och
skövlar inlägg efter eget tycke
Det hemska är att vi gör det enbart för att vara elaka. Väljer ut enskilda användare och jävlas med dem.
2009-12-15, 13:28
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Yo!

https://www.flashback.org/showpost.php?p=20350146&postcount=7

Nuff said.

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in