Imorse nr jag satte igng datorn s mrkte jag att vissa tangenter r trasiga. Det r ENTER, F1 till F11, Bindestreck, frgetecknet, och p . Hur kan det blivit shr? Hur fixar jag det? Har en macbook, snart 2 r gammal... Tacksam for Hjlp!
Det r inget annorlunda motstnd nr jag trycker ner tangenterna. De fungerar icke vid inloggningsrutan. De r absolut inte sega utan knns precis som resten av knapparna... Hur startar jag i felskert lge? C ? Tack
Min syster har samma problem, ver en natt s slutade helt pltsligt en massa vanliga bokstavs-tangenter att fungera. Hoppas verkligen en lsning kommer fram i den hr trden.
Kan jag binda om tangeterna? Allts jag vill ndra s att ( ENTER )knappen ska vara ( ) knappen, /tack p forhand, ska testa i felskert lge imorn nr jag har tid
Min syster har samma problem, ver en natt s slutade helt pltsligt en massa vanliga bokstavs-tangenter att fungera. Hoppas verkligen en lsning kommer fram i den hr trden.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!