2009-12-14, 22:04
  #1
Medlem
stopbitchings avatar
När jag kollar fullscreen i VLC och ibland när jag kör vissa spel så försvinner inte aktivitetsfältet, någon som har lösning på det? Visst man kan dölja det men det ska ju inte behövas. Kör Windows 7.
__________________
Senast redigerad av stopbitching 2009-12-14 kl. 22:08.
Citera
2009-12-15, 01:35
  #2
Medlem
aeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
När jag kollar fullscreen i VLC och ibland när jag kör vissa spel så försvinner inte aktivitetsfältet, någon som har lösning på det? Visst man kan dölja det men det ska ju inte behövas. Kör Windows 7.


Jag letade runt lite och många verkar har problem när dom har "Dölj aktivitetsfältet automatiskt" inställt. Kör du med samma?

Jag fann ingen annan lösning tyvärr. Testa en annan mediaspelare i värsta fall kanske :/
__________________
Senast redigerad av aeus 2009-12-15 kl. 01:41.
Citera
2009-12-15, 15:58
  #3
Medlem
stopbitchings avatar
Fixade spelet nu i alla fall. Tror det andra bara är en buggig kombination mellan laptop>win7>mobilitygrafikkort. Funkar om man tar bort alla drivrutiner till grafiken så lite skumt är det.

tack ändå
Citera
2009-12-15, 22:21
  #4
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
När jag kollar fullscreen i VLC och ibland när jag kör vissa spel så försvinner inte aktivitetsfältet, någon som har lösning på det? Visst man kan dölja det men det ska ju inte behövas. Kör Windows 7.
Om det liksom "poppar" fram och om du kör med AVG antivirus så kan det vara det (AVG alltså) som strular sen uppdateringen från 8.5 till 9..
Citera
2010-02-03, 19:30
  #5
Medlem
Har precis samma problem, mycket irriterande. Speciellt eftersom om man väljer "Dölj aktivitetsfältet automatiskt" så syns de en smal remsa av de längst ner på skärmen ändå...

Någon som vet hur man kan lösa detta?
Citera
2013-04-14, 15:24
  #6
Medlem
ralph89s avatar
Någon som har svaret? Aktivitetsfältet är kvar vid helskärmsläge m.m... Och den lilla remsan ovanstående har skrivit är sjukt irriterande
Citera
2013-04-14, 16:05
  #7
Medlem
25Decembers avatar
Har ni ökat storleken på ikoner och liknande?
Citera
2013-04-15, 17:58
  #8
Medlem
ralph89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Har ni ökat storleken på ikoner och liknande?

Tack som fan! Jag har skärmen på 150% då jag sitter med datorn kopplad in i tv och ser ju inte ett smack när skrivbordet är inställt på 100% ifrån avståndet jag sitter Dock löser det inte jätte mycket i dags läget då de är lite som pest eller kolera antingen ser jag inte ett skit, eller så får jag ha aktivitetsfältet synligt all the time
Citera
2013-04-18, 13:14
  #9
Medlem
När jag spelar VLC så kan aktivitetsfältet synas. Det jag gör då är att dubbelklicka på bilden/filmen så VLC blir lite minimerat, sen trycker jag en gång på aktivitetsfältet och sen dubbelklickar på bilden/filmen så det blir helskärm igen och då försvinner aktivitetsfältet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in