2010-06-29, 10:52
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimsalabim
Nopes, det är det inte. Det här är nog mer i din smak skulle jag tro.

Spoila för fan. Orkar inte vänta till imorgon =)
Citera
2010-06-29, 16:07
Medlem
furufrosts avatar
Thomas Gabriel Fischer och hans Triptykon verkar ersätta Deicide. Mycket bra byte i mitt tycke.

http://www.myspace.com/triptykonofficial
Citera
2010-06-29, 16:13
Medlem
janZZon86s avatar
Det där var ingen höjdare, hade hoppats på några andra.
Citera
2010-06-29, 21:58
Medlem
sagostunds avatar
Nån som bjuckar på bärs för vägbeskrivningar?
Citera
2010-06-30, 02:40
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Jag hoppas att Vomitory ersätter. De spelar inte i Sverige så jävla ofta. Personligen tycker jag de är bättre än Deicide, men hade varit fränt att se dem såklart.

Det hade vart guld ifall Vomitory ersätter Deicide.

så 8 dagar kvar till getaway, är det nå flashback camping på g?
Citera
2010-06-30, 03:22
Medlem
Quorthons avatar
Hur är det på svenska festivalcampingar? Går det bra med glasflaskor? Behöver veta vad jag ska tappa upp min färdigjästa öl på.
Citera
2010-06-30, 04:18
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Hur är det på svenska festivalcampingar? Går det bra med glasflaskor? Behöver veta vad jag ska tappa upp min färdigjästa öl på.

Såklart du får ha glasflaskor på campingområdet. Det är endast inne på själva festival-området du inte får ha glasflaskor eller ta med egen alkohol.
Senast redigerad av vargvid 2010-06-30 kl. 04:22.
Citera
2010-06-30, 06:41
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:

Från hemsidan:

Regler på campingen

-totalt eldningsförbud.
-vi ber er lämna husdjur hemma från festival och camping.
-Besökare kan mot anmodan bli tvungna att underkasta sig visitation vid både campingentrén och festivalentrén för att beviljas inträde.
-Vi kommer inte tillåta några glasflaskor på campingen, vänligen respektera detta. (Om glasflaskor påträffas kommer ditt armband att tas ifrån dig och du blir avvisad från campingen)
-Dryck är tillåtet att ta med på campingområdet – Dock EJ i glasflaskor så klart.
-Möbler, madrasser och annat brandfarligt är ej tillåtet att ta med pga. brandrisk och platsbrist.

Följs inte dessa regler har personal rätt att avvisa gäster från campingen.

Förtält och partytält är tillåtet så länge du håller dig inom din plats, dvs.
Tält = 4 x 5 meter
Husvagn = 7 x 9 meter
Buss = 7 x 12 meter

Användning av gasol i husvagn är ok.
Citera
2010-06-30, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
-Vi kommer inte tillåta några glasflaskor på campingen, vänligen respektera detta. (Om glasflaskor påträffas kommer ditt armband att tas ifrån dig och du blir avvisad från campingen)

En rätt lätt regel att följa eller? Skönt att slippa massa glasbitar överallt.
Deicide var ju tråkigt som sagt, Triptykon kan man väl knappast kalla en värdig ersättare?! Hade mycket mer vilja sett Decapitated, Blood Red Throne, Legion of the Damned, Watain eller 100 andra band.
Citera
2010-06-30, 11:45
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beloret
Deicide var ju tråkigt som sagt, Triptykon kan man väl knappast kalla en värdig ersättare?! Hade mycket mer vilja sett Decapitated, Blood Red Throne, Legion of the Damned, Watain eller 100 andra band.

Blood Red Throne, Legion of the Damned anser jag knappast vara bra ersättare för ett gammalt (en gång i tiden till och med coolt band) som Deicide, det som gör Triptykon till värdiga ersättare är att dom är Celtic Frost 2.0. Triptykon spelar till och med CF låtar live om jag förstått det rätt.

Ang. Watain så spelar dem på flera festivaler i sverige redan i år och är därför högst oattraktiva ur bokarsynvinkel.
Citera
2010-06-30, 13:09
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beloreth
En rätt lätt regel att följa eller? Skönt att slippa massa glasbitar överallt.
De festivaler jag varit på där man fått ta med glasflaskor på campingen så har detta aldrig varit något problem. Det är inte så att folk kastar flaskorna så att det ligger glassplitter överallt. Jaja, spriten hade jag ju tänkt ha på dunk i vilket fall som helst. Ölen får väl bli på petflaska.
Citera
2010-07-01, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Blood Red Throne, Legion of the Damned anser jag knappast vara bra ersättare för ett gammalt (en gång i tiden till och med coolt band) som Deicide, det som gör Triptykon till värdiga ersättare är att dom är Celtic Frost 2.0. Triptykon spelar till och med CF låtar live om jag förstått det rätt.

Ang. Watain så spelar dem på flera festivaler i sverige redan i år och är därför högst oattraktiva ur bokarsynvinkel.

Jag skulle nog ha nämnt att jag hellre hade sett dessa band istället för Triptykon. Sen måste jag tyvärr erkänna att jag aldrig hört talats om Triptykon tidigare Bandet är iofs relativt nya vad jag kan se. Skyller på det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in