2010-07-05, 15:03
Medlem
Mumsemumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Ni som säger att hon är kunnig så kan jag säga er att hon läser ihjäl sig på wikipedia innan så hon har lite anekdoter att berätta
Det är väl skitsamma vart hon får informationen ifrån. Hon blir ju kunnig av tex Wiki och därmed blir jag och kanske även ni mer kunniga. Jag gillar Frändén skarpt. Hon är snygg, intresserad av fotboll och kunnig på det hon gör. Den perfekta flickvännen mao. Sen att hon talar lite hackigt stör mig inte ett smack.
Citera
2010-07-05, 15:10
Medlem
saigonshockss avatar
Johanna är ett bevis för varför könskvotering är en dålig idé. Man får lust att slänga saker på tvn när hon försöker analysera matcher i VM.
Citera
2010-07-05, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsemums
Det är väl skitsamma vart hon får informationen ifrån. Hon blir ju kunnig av tex Wiki och därmed blir jag och kanske även ni mer kunniga. Jag gillar Frändén skarpt. Hon är snygg, intresserad av fotboll och kunnig på det hon gör. Den perfekta flickvännen mao. Sen att hon talar lite hackigt stör mig inte ett smack.

Hon är inte ett dugg fotbollskunnig för att hon läst sig till informationen från wikipedia sorry, jag är mer kunnig (skryt ) och jag får inte jobb på svt för jag blev född med fel kön

Citat:
Ursprungligen postat av saigonshocks
Johanna är ett bevis för varför könskvotering är en dålig idé. Man får lust att slänga saker på tvn när hon försöker analysera matcher i VM.

+1
Citera
2010-07-05, 17:55
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Hon pratar på rätt snabbt, ungefär i 299 792 458 m/s. Ja ja, snygg är hon i alla fall.

Satan ända in i allra heligaste helvete! 900 inlägg!
Citera
2010-07-05, 23:01
Medlem
AxelDeLarges avatar
Johanna Frändén har förbättrats markant vad gäller hur hon uttrycker sig. Det störande, hackiga och osäkra talet, som gjorde att jag till en början inte kunde förmå mig att se försnacket, har nästan försvunnit. Hon är fortfarande snygg, och verkar... tja, charmig. Jag är något positivt inställd till henne i nuläget.
Citera
2010-07-05, 23:44
Medlem
oscar9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Hon pratar på rätt snabbt, ungefär i 299 792 458 m/s. Ja ja, snygg är hon i alla fall.

Satan ända in i allra heligaste helvete! 900 inlägg!

Det var snabbt! Och grattis :P

Jag gillar henne dock. En av få bra kvinnor
Citera
2010-07-06, 02:58
Bannlyst
Johanna är snäll.
I verkliga livet är hon inte lika snygg som på tv. Tv lägger på 23% snygghet.
Hon kan fotboll, men fick en konstig roll. Hon är inte den som normalt sitter med en massa "nördfakta" till hans.
Kanske därför det var stelt från början och sen blev mycket bättre.
Citera
2010-07-06, 20:01
Medlem
gluutheens avatar
Klart som fan att hon stakar sig i bland men det är inget man stör sig på.
Tycker man kopplar bort det när det är en kvinnlig expert som både ser ut och formulerar sig bra.
Sedan bryr jag mig inte om hon är smart som mourinho eller kör med Wikipedia i Iphonen.
Bara jag får höra det
Citera
2010-07-07, 13:21
Medlem
Snälla, man kan inte fotboll för att man läser på om de olika spelarnas bakgrund.

Finns hundratusentals personer med bättre kunskap inom fotboll än henne, hon är enbart där för att hon är kvoterad. Det som sticker i ögonen på mig och många fler.

Ni som fortfarande tror att hon är sjukt fotbollskunnig för att hon kan namnet på Xavis hundvakt kan ju lyssna när hon försöker analysera en match. Hon hackar och hackar i 5min, utan att egentligen ha sagt ett jävla dugg om matchen.
Citera
2010-07-07, 13:59
Medlem
Nu är väl inte Johannas roll att analysera matchen eftersom de har Rit-Ola där men jag tycker hon är en frisk fläkt som kommit in i SVT-gänget. Oavsett vad så är fortfarande SVT helt överlägsna TV4... och vem bryr sig var hon får "faktan" ifrån eftersom hon bara kort ska berätta "roligheter" kring spelare eller matcherna?? Inte ens alla rykten o skvaller här inne på flashback är sann alltid... men jag hör ingen här som gnäller för det
Citera
2010-07-07, 14:15
Bannlyst
Nu är hon väl inte med längre?
Citera
2010-07-07, 14:29
Medlem
AntonioCassanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurovision4ever
Inte ens alla rykten o skvaller här inne på flashback är sann alltid... men jag hör ingen här som gnäller för det
Det kanske är för att vi inte betalar lönen på de som postar rykten här på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in