2009-12-14, 16:29
Medlem
zala's avatar
Formatera nyss min dator och hade fört över allt till datorn från en hårddisk. När de var överförda radera jag dem från den externa hårddisken. Efter jag skulle installera alla drivrutiner med hjälp av drivermax så slutade musen och tangenbordet att fungera. Har alltså filer jag behöver på en dator som inte fungerar.
Finns det något sätt jag kan föra över filerna till en annan dator innan jag formaterar igen för att lösa allt?
Citera
2009-12-14, 16:35
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Och jag antar att du har provat med andra knep, te.x ett annat tangentbord / mus eller provat med andra USB-ingångar?

Är det USB eller PS/2?
Citera
2009-12-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zala'
Formatera nyss min dator och hade fört över allt till datorn från en hårddisk. När de var överförda radera jag dem från den externa hårddisken. Efter jag skulle installera alla drivrutiner med hjälp av drivermax så slutade musen och tangenbordet att fungera. Har alltså filer jag behöver på en dator som inte fungerar.
Finns det något sätt jag kan föra över filerna till en annan dator innan jag formaterar igen för att lösa allt?

Det är BIOS som styr musen och tangentbordets fungerande... Kan du ha ändrat något med det? Är inte insatt men hade prov på detta nyss så... Aa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in