Citat:
Ursprungligen postat av zillap
Tor inte du kommer komma närmre än du gör vid köp an en kopia iallafall
Ska jag posta dig lite?
Hmm antagligen inte, men vore kul att försöka. När rödvinet bara kostar en tia för en flaska/tetrapak så kan man ju kosta på sig att försöka några gånger
IKEAs glögg smakar apa förresten.
Tack så mycket för erbjudandet! Jag tror att det blir lite dyrt tyvärr med postens priser på porto

. Dom utsugarna vill ju ha 260 kr för paket upp till 1 kg i europa

.