Tjenare.
Jag har precis snackat med min flickvän i telefon och hon låter allt mer och mer ledsen för varje gång vi pratar. Hon bor ungefär 15 mil ifrån mig och det börjar bli ett tag sen vi senast sågs. Ca. 2 veckor. Hon har allt jag önskar hos en tjej. Jag har haft en del förhållanden i mitt tidigare liv. Men aldrig något som startat så bra som detta. Förlorar jag henne så vet jag inte vad jag gör.
Hon tyckte i vårat senaste samtal att det gått för fort fram för oss. Det kan jag förstå att hon tycker. Vi dumpade nämligen våra katastrofala ex för varandra. Sen hjälpte det ju inte att jag vart sotis OCH VISADE DET när hon umgicks med gamla killkompisar. Jag förklarade att jag bara överreagerade, för det var det jag gjorde. Hon vet att jag blivit bränd förut (illa bränd) och kunde bli sotis. Hon nämnde att hon själv vill vara singel ibland. Att få vara en fri människa och det bådar inget gott i mina öron för vårat förhållande. Tystlåten är hon. Då undrar jag... Vad ska jag ta mig till? Jag har varken pengar eller bil för tillfället. Ska jag ta mig till henne? Ska jag lugna ner mig? Uppskattas det ifall jag går till henne? För just nu är jag desperat och skulle lätt gå den biten för att rädda oss.