Vet inte om detta var rätt forumsdel, men jag hoppas på det.
Men igår så fick vi se en viss användare härja här på FB med marknadsförning för sin nya sida som enligt denne skulle ta död på FB
Min fråga är: Hur många gånger har detta hänt att en användare klonat FB för att sedan spy sin galla över FB?
Och är det någonsin någon, som fått ens 100 användare att regga sig till deras trottsaktion?
Har för mig att LäderLasse eller vad han hette gjorde detta.
För er som undrar så var sidan som promotades här igår www.assback.com som är en exakt kopia av FB utan vissa forumsdelar som denne härjande dåre inte tykte om
Men seriöst, ASSBACK?! Va i helvete är det för fantasilöst och värdelöst namn? :S
Jo du, det kan man fråga sig. H*n kunde ju döpt skiten till något lite vettigare.
Men frågan är inte om denna sida kommer att ta död på FB vilket alla med några hjärnceller kvar förstår att den inte kommer att göra. Utan frågan är hur många gånger detta skett tidigare.
Varför oroa sig?
De seriösa flashbackarna kommer ju alltid stanna på fb?
Det är väl knappast någon som skulle oroa sig. Men detta är enligt mig ett intressant fenomen. Fan vad bitter man måste vara för att orka med att starta ett helt nytt forum.
Det är väl knappast någon som skulle oroa sig. Men detta är enligt mig ett intressant fenomen. Fan vad bitter man måste vara för att orka med att starta ett helt nytt forum.
Tja, Exilen drar ju en del folk, mestadels bannade användare härifrån främst.