jag kör Visa Business och Windows Media Player 11 på min laptop, och jar har ett antal låtar/album som jag inte kan ta bort från WMP. lägger jag till fler låtar kan jag sedan ta bort dessa, men inte de som "fastnat". någon som vet hur jag kan tömma WMP helt?
Kryssa i 'Ta bort filer från datorn när de tas bort från biblioteket'
Tryck på knappen 'Välj mappar', och se till att 'Lägg till filer som tidigare tagits bort ifrån biblioteket' inte är ikryssad (finns under avancerade alternativ-knappen)
De okorekta filerna tas inte bort av sig själv. Du måste göra en ny databas av vilka mediafiler du har på datorn, så den hittar de som är korrekta och som finns i din dator.
Gör en ny sökning via 'Lägg till' Biblioteket.
Har du alla musikfiler i en specifik mapp kan du övervaka just den mappen, gör det genom att lägga till den, om den inte redan finns där, mha knappen 'Lägg till'. Tryck på okej när du är klar
Nu startar WMP att söka igenom din dator och då bör de felaktiga filerna vara borta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!