• 6
  • 7
2023-08-12, 02:07
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag skulle vilja påstå kombinationen mellan någon av de sista riktigt starka cannabinoiderna (som i sig själva kunde ge tämligen otäcka effekter) ihop med någon psykedelia ur fenetylaminfamiljen, exempelvis bland de 2C-x-droger som finns.

Specifika exempel kan inte ges dock men jag minns att jag alltid ångrade mig när jag väl hade rökt en joint bestående av en rökmix och tobak och samtidigt var mitt uppe i ett psykedeliskt rus.
Citera
2023-08-12, 02:30
Medlem
Custom_mades avatar
Vad som helst + alkohol.

Verkligen en skitdrog att blanda med.
Citera
2025-07-06, 00:04
Medlem
RapLifes avatar
Immovane och tjack.
Hallisar lika realistiska och trovärdiga som i en tjackpsykos samtidigt som allting bara känns som en intensiv eskalerande mardröm.
Citera
2025-07-06, 00:36
Medlem
Rabbitss avatar
Blandade LSD, meskalin, cubensis med 5-aco-nånting en gång för många år sedan.

Snedtripp å det grövsta.
Citera
2025-07-06, 07:07
Medlem
Allt som har med alkohol & blandning o göra. Och skulle oxå säga amfetamin & benso...helt värdelöst o kombinera då dem motverkar varandra rejält. Men skulle nog säga att den värsta blandningen jag gjort var amfetamin & stilnoct. Livsfarligt att ta vaket ihop med sömntabletter kan sluta riktigt illa. Så vad ni än gör blanda inte z-analoger med gatu amfetamin..BIG NO NO !
Citera
2025-07-06, 08:20
Medlem
DrJolls avatar
Alkohol och benzo. Det räckte, trots att det inte var större mängder. Blev totalt utflippad, och gjorde väldigt konstiga grejer. Somnade vid en Högtalare en meter ifrån utan att vakna upp på en timme. Och det var enormt hög volym. Sedan gick jag på Ssri preparat och när jag drack, behövde inte vara mkt alkohol alls.. så blev jag fullständigt manisk och galen i sex. Kunde ringa runt till folk typ femtio gånger. En gång mix med Alimemazin, melatonin och bara lite öl, blev helt stenad och sov 16 timmar.
Citera
2025-07-06, 19:12
Medlem
10mg alprazolam (xanor) 1.2g tram, mdma och en jävla massa öl blev ingen vidare historia, brottades med 7 vakter på krogen, boev handfängslad och nertryckt på kullerstenen sen inslängd i fyllecell, minns inget av det som inträffat eller vad som utlöste händelsen. Utöver det så den obehalg8aste upplevelsen är nog 50g kratom på flera koppar kaffe med 2h nattsömn som utlöste en panikattack jag aldrig varit om tidigare och som varade 4h i sträck med rejäl dödsångest och djupandning i fryspåsar innan de la sig haha

Flera gram phenibut kombinerat med annat har utlöst en del obehagliga upplevelser med
Citera
2025-08-05, 00:00
Medlem
Alkohol, benso, Spice, grönt, extacy
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem