Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-12, 22:17
Bannlyst
TS det är ju ditt fel att du förstört grejerna dumfan

mvh
Citera
2009-12-12, 22:36
Medlem
copyguys avatar
Haha ts, du får ju fan kolla så sakerna passar ihop det är som att köpa däck till en traktor och försöka få fast dom på sin volvo.
Citera
2009-12-13, 01:07
Medlem
Grattis till en lyckad trollpost.

i7-prolle till en amd-planka.
dd3 till ett ddr2-moderkort
270W nätagg

Du borde slängt in ett AGP-grafikkort för en riktigt härlig kombo.
Citat:
några pinnar på processorn har lossnat men har limmat dit dom igen
Redan här borde väl varningsklockorna ringt... En 1366-professor har inga ben, de sitter i sockeln. Att sen TS limmar dit dem igen - no comment.

/Hast
Citera
2009-12-13, 01:16
Medlem
BigIvars avatar
Jag trodde att TS trollade, men efter att ha läst några inlägg från denne pajsare inser jag att han helt enkelt är dum i huvudet.

Ett axplock:

Citat:
Ursprungligen postat av viggels99
köp ALDRIG märkesdator.. hur svårt ska det vara att fatta!?
Citera
2009-12-13, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Jag trodde att TS trollade, men efter att ha läst några inlägg från denne pajsare inser jag att han helt enkelt är dum i huvudet.

Ett axplock:

Han trollar. Och jag skulle heller aldrig köpa en märkesdator (så länge vi pratar stationärt), men däremot skulle jag mycket väl kunna rekommendera moster Agda att göra det.

/Hast
Citera
2009-12-13, 03:24
Medlem
Citat:
ok, hur menar du? stod inte något när jag köpte delarna om de...

Tack för ett riktigt gott skratt
Det står ju vilka processorer som är kompitabla med ditt moderkort. Läs gärna om produkten innan du köper den

"Kompatibla processorer Athlon, Athlon 64, Sempron, Athlon 64 FX, Athlon 64 X2, Athlon X2, Phenom X4, Phenom X3, Sempron X2, Phenom II X4"

Står ingen om att nån intel processor där eller hur?
Citera
2009-12-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Tack för ett riktigt gott skratt
Det står ju vilka processorer som är kompitabla med ditt moderkort. Läs gärna om produkten innan du köper den

"Kompatibla processorer Athlon, Athlon 64, Sempron, Athlon 64 FX, Athlon 64 X2, Athlon X2, Phenom X4, Phenom X3, Sempron X2, Phenom II X4"

Står ingen om att nån intel processor där eller hur?

Snälla, läs tråden innan du matar trollet. Han påstår att han brytit av ben (och sen limmat dit dem) på en processor som inte har ben. Han verkar dock framgångsrikt petat i DDR3-minnen i en DDR2-sockel för det namner han inte nåt om...

/Hast
Citera
2009-12-13, 10:35
Bannlyst
viggels99? du e efterbliven va?
Citera
2009-12-13, 12:08
Medlem
viggels99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hast1215
Snälla, läs tråden innan du matar trollet. Han påstår att han brytit av ben (och sen limmat dit dem) på en processor som inte har ben. Han verkar dock framgångsrikt petat i DDR3-minnen i en DDR2-sockel för det namner han inte nåt om...

/Hast

jag har inte limmat dit på processorn! på moderkortet är det pinnar! tror du inte på mig eller??!?! och minnena cpar också! seriöst, varför säger dom ingen om att det inte funkar när man ska betala??? kan inte det klassas som bedrägerier??
Citera
2009-12-13, 12:47
Medlem
copyguys avatar
Citat:
jag har inte limmat dit på processorn! på moderkortet är det pinnar! tror du inte på mig eller??!?! och minnena cpar också! seriöst, varför säger dom ingen om att det inte funkar när man ska betala??? kan inte det klassas som bedrägerier??
Nej, om du köper diesel till din bensindrivnabil så säger dom inget heller.
Citera
2009-12-13, 13:41
Medlem
viggels99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copyguy
Nej, om du köper diesel till din bensindrivnabil så säger dom inget heller.
bara det att man kan köra med diesel på en bensinbil........
Citera
2009-12-13, 13:59
Medlem
Citat:

Foto med dagens tidning bredvid or it didn't happen. Du har tappat stinget lite och trollar lite dåligt såhär på söndagen. Men du kommer säkert tillbaks med full kraft snart och får folk att mata trollet.

/Hast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in