2009-12-12, 19:31
Medlem
Sweeper80s avatar
Som rubriken säger; vilken sportkategori tillhör fotboll? Tråden bör flyttas hit: https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=311

Eller, så bör kategorin döpas om till "Övrig bollsport".

Sorry for being a bw.
Citera
2009-12-12, 19:37
Medlem
JagSkrevs avatar
Det heter Fotboll.
Det känns som en bollsport tycker jag
Citera
2009-12-12, 19:37
Bannlyst
Skandal, jag håller med.

DOCK ÄR DET INGEN JÄVLA TRÅD UTAN ETT FORUM!
Citera
2009-12-12, 19:38
Medlem
Artygs avatar
Fotboll är så stort att det behövs ett forum ägnat åt det.
Jag föreslår att du använder din energi till att tänka istället för att leka bw.
Citera
2009-12-12, 19:38
Moderator
impieteers avatar
Det är aldrig någon som påstått att forumindelningen ska vara helt taxonomiskt stringent. Fotboll har ett eget forum eftersom det är ett populärt ämne att diskutera. Eftersom det är populärare än Bollsport vore det opraktiskt att ha det som ett underforum till detta.
Citera
2009-12-12, 19:42
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Det är aldrig någon som påstått att forumindelningen ska vara helt taxonomiskt stringent. Fotboll har ett eget forum eftersom det är ett populärt ämne att diskutera. Eftersom det är populärare än Bollsport vore det opraktiskt att ha det som ett underforum till detta.

Absolut inte. Jag bara framhäver att "Övrig bollsport" borde vara en praktisk kategori
Citera
2009-12-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Absolut inte. Jag bara framhäver att "Övrig bollsport" borde vara en praktisk kategori

Nej
Citera
2009-12-12, 20:01
Medlem
Trolldockans avatar
Jag tycker att vi slår ihop hela sportforumet i en enda tråd och håller det hemligt för de som inte varit medlemmar i 14 år och skrivit 68 000 inlägg.
Citera
2009-12-12, 20:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan
Jag tycker att vi slår ihop hela sportforumet i en enda tråd och håller det hemligt för de som inte varit medlemmar i 14 år och skrivit 68 000 inlägg.
Ruskigbuss kan diskutera med sig själv.
Citera
2009-12-12, 20:08
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Ruskigbuss kan diskutera med sig själv.
Haha, ja. Gillar han fotboll
Citera
2009-12-13, 16:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan

Äntligen ett vettigt förslag

För övrigt är fotboll en bollsport vare man gillar sport eller som jag som bojkottar all sport pga all doping och andra kriminella skumraskaffärer med mutade idrottsmän, domare, tränare och funktionärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in