2009-12-12, 17:54
Medlem
hejpodejs avatar
Tjena.
Har precis skaffat windows 7 (x64) och visst fanns det ljud direkt utan att behöva installera något. Men grejen är att det är inte alls lika mycket bas som innan när jag hade drivrutinerna som följde med moderkortet installerade (har inget annat än integrerat ljudkort).
Jag har försökt kolla in på realteks sida men får ingenting att funka, någon som har tips?

Kan tänka mig att de finns fler trådar om nästa fråga men jag ställer den samtidigt ändå, någon som vet om nod32 finns till windows 7 x64? isåfall vart kan jag få tag på de?
Citera
2009-12-12, 18:19
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
1, Hämta hem Everest. Där kan en länk peka ut till den rätta drivrutinen. Om inte så kan du där leta upp drivrutinen då Everest skvallrar fram djupgående info om hårdvaran.

2, Svar ja

Antingen på deras hemsida = licens eller på piratebukten, se REQ-tråden under fildelningsforumet.
Citera
2009-12-12, 18:55
Medlem
hejpodejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
1, Hämta hem Everest. Där kan en länk peka ut till den rätta drivrutinen. Om inte så kan du där leta upp drivrutinen då Everest skvallrar fram djupgående info om hårdvaran.

2, Svar ja

Antingen på deras hemsida = licens eller på piratebukten, se REQ-tråden under fildelningsforumet.

Vet redan vad jag har för hårdvara. Inga problem med det
tack för hjälpen

EDIT: fixade nod32 och har kollat lite på drivrutiner.. men de blir något error när jag ska installera dom :/ står att .exe filen är corrupted. konstigt för jag tankade direkt från realteks hemsida
Senast redigerad av hejpodej 2009-12-12 kl. 19:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in