2009-12-12, 17:17
Bannlyst
Hejsan,

jag letar efter ett sms-lan-foretag som godkanner nya kunder aven under helger, (om det nu inte ar praxis hos alla foretag redan).

Har redan en faktura som vantar att bli betald hos min vanliga lanehaj, sa de ar inte ett alternativ.

Jag tanker lana 500 eller 1000 kronor, och vill garna att det ar sa billigt som mojligt.

Jag litar inte pa dessa foretag som tar betalt for godkannandet, och i slutandan alltid nekar anda, sa de ar inte ett alternativ.

Tack pa forhand!

(ar utomlands, darav tangenterna, jag kan bjuda pa en Ilona fran Riga ifall ni svarar snabbt)
Citera
2009-12-12, 17:43
Bannlyst
Kom igen, Ilona har daligt talamod.
Citera
2009-12-12, 18:04
Medlem
toonyys avatar
Tog sjlv ett sms-ln frra mnaden d ekonomin trt. Det finns en prisjmfrare bla p denna sida:
www.smslan365.com

Kolla i listan s hittar du vilka som inte tar ut en avgift fr kreditkontroll eller vad det nu kallas.
Senast redigerad av toonyy 2009-12-12 kl. 18:15.
Citera
2009-12-12, 19:50
Bannlyst
Tack Toonyy, jag visste dock redan om sidan. Skulle behova en rekommendation till nagon som folk vet betalar ut aven pa helger, da jag behover pengarna sa snabbt som mojligt.
Citera
2009-12-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkonto
Tack Toonyy, jag visste dock redan om sidan. Skulle behova en rekommendation till nagon som folk vet betalar ut aven pa helger, da jag behover pengarna sa snabbt som mojligt.

Du r fan min idol. Jag skojar inte.

Tyvrr kan jag inte hjlpa dig. Skotta poker, kanske?
Citera
2009-12-12, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe987
Du r fan min idol. Jag skojar inte.

Tyvrr kan jag inte hjlpa dig. Skotta poker, kanske?

Tack for uppskattning. Du kan fa leka privat lanehaj om du vill, ifall du drar in bra pa poker ikvall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in