Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-01-30, 01:52
Medlem
Fler än du kan få utskrivet.
Citera
2010-01-30, 07:27
Medlem
Alltings avatar
Risken är större att du får leverskadodor. Jag har tagit femtio stycken, vaknade hemma två dagar senare med noll koll alls, men jag hade köpt en hatt. Eller stulit.

Vill du dö är barbiturater det enda som gäller. Tror det skrivs ut fortfarande för svåra insomningsbesvär och epilepsi.

Ofta när man ställer frågan så vill man ha tips på hur man ska slippa känna så. När man dör tycker jag att man ska vara glad, så att man vet att man inte dör för att man är deprimerad utan för att man inte orkar vänta ända till det spännande avslutet. Fattar du?

Köp en kattunge.
Citera
2010-02-03, 05:03
Medlem
miniCarls avatar
Varför ligger detta i psykakuten, borde ligga i medicin eller droger?
Citera
2010-02-03, 09:39
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miniCarl
Varför ligger detta i psykakuten, borde ligga i medicin eller droger?
Därför personen vill ha hjälp eller stöd. Den frågan skulle kunna ställas i andra delar av FB men i denna delen blir det nog mer hjälp skulle jag tänka mig.
Citera
2010-04-21, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppenwtf
Hade det varit en ärlig fråga hade du ändå lagt den i passande forumdel. Nu la du den i psykakuten för du vill ha lite tycka synd om kommentarer.
Så...
JA det är fruktansvärt synd om dig som känner så här. Ta ut alla pengar du har, sälj allt. Flytta till indonesien, köp ett mansion och lev drömlivet. Eller som munk i indien, lär ju också vara givande... Beroende på vad du söker. Lev lyckligt i alla dina dagar.

Annars skulle jag hoppat om jag var du, piller är för mesar. Pussy

shiit visste inte ens om att jag hade gjort det här inägget hahah såg det nu 1 år senare

Det är inte ett dugg synd om mig finns folk som har det så mycket värre. Anledningen att jag postade det i det här forumet var att det hade hänt lite jobbiga saker den dan och var impulsiv såg ingen annan lösning än att ta livet av mig fort!!

Men vilken tur att du är sådan MAN som sitter på flashback o försöker trycka ner folk som mår dåligt. Vilket kul o givande liv du måste ha!! Hoppa? Jag trodde du va man nog att skjuta skallen av dig?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in