Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Och vad svarade flashback för 3 månader sedan? Det är samma nu
Ingen raderas, skriver du så får du stå för det
De hänvisade mig till Flashbacks email där jag fick motivera på engelska till varför jag ville radera min användare, men har ännu inte fått feedback.
Jag står för vad jag skriver (på ett anonymt forum) men om polisen skulle bli involverad, nej; då tror jag inte att jag skulle vilja att de läste mina inlägg här på Flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Om du inte vill att folk ska läsa vad du skriver så skriv inte alls. What says on the internet stays on the internet.
Inga konton tas bort - inga inlägg tas bort. Simple.
Jag vill ju hjälpa till att argumentera för eller emot någons ståndpunkt, skapa diskussion eller få hjälp/besvara frågor som bara kan besvaras på Flashback.
Skälet till att jag drogs till Flashback var just "att man är anonym", i viss mån.
Är det inte någon som har sympati för en stackare i min sits? Det skulle verkligen vara höjdpunkten denna fredag. Visst var jag kanske naiv när jag trodde att jag skulle vara 100% anonym, men jag har faktiskt dragit lärdom av erfarenheten: min nya användare är jag mycket mer diskret. Vill verkligen inte råka i trubbel för en sådan här petitess.