2009-12-11, 14:32
Medlem
Ja, som rubriken lyder; hur går jag tillväga om jag vill radera min användare (payback89)?

Har tidigare (cirka tre månader sedan) upplyst Flasback om att jag vill radera min användare pga. min identitet inte längre är anonym, och jag vill inte att folk ska fortsätta läsa min gamla trådar (har gjort ny användare f.ö.).

Skulle vara finemang om någon vänlig själ här på Flashback skulle kunna hjälpa mig! Vill verkligen inte att fler personer läser mina gamla inlägg.

//kärlek!
2009-12-11, 14:33
Medlem
Farbror Fazers avatar
Och vad svarade flashback för 3 månader sedan? Det är samma nu

Ingen raderas, skriver du så får du stå för det
2009-12-11, 14:35
Medlem
Jag har samma problem....
2009-12-11, 14:35
Medlem
micaeles avatar
Om du inte vill att folk ska läsa vad du skriver så skriv inte alls. What says on the internet stays on the internet.

Inga konton tas bort - inga inlägg tas bort. Simple.

Och tack vare den här tråden har du skapat intresse för dina inlägg. Jobbigt att stå för sådant du skrivit i knarkavdelningarna?
2009-12-11, 14:37
Medlem
epost72s avatar
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20186748&postcount=2
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20186769&postcount=3
Läs de översta raderna i FAQ:n
2009-12-11, 14:39
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Om du inte vill att folk ska läsa vad du skriver så skriv inte alls. What says on the internet stays on the internet.

Och tack vare den här tråden har du skapat intresse för dina inlägg. Jobbigt att stå för sådant du skrivit i knarkavdelningarna?

tänkte samma sak. var som tvungen gå tillbaka å se vad han skrivit om
2009-12-11, 14:40
Medlem
StureSventons avatar
Skriv ditt lösenord här så att någon annan kan ta över din användare.
2009-12-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Och vad svarade flashback för 3 månader sedan? Det är samma nu

Ingen raderas, skriver du så får du stå för det

De hänvisade mig till Flashbacks email där jag fick motivera på engelska till varför jag ville radera min användare, men har ännu inte fått feedback.

Jag står för vad jag skriver (på ett anonymt forum) men om polisen skulle bli involverad, nej; då tror jag inte att jag skulle vilja att de läste mina inlägg här på Flashback.

Citat:

Jag vill ju hjälpa till att argumentera för eller emot någons ståndpunkt, skapa diskussion eller få hjälp/besvara frågor som bara kan besvaras på Flashback.

Skälet till att jag drogs till Flashback var just "att man är anonym", i viss mån.

Är det inte någon som har sympati för en stackare i min sits? Det skulle verkligen vara höjdpunkten denna fredag. Visst var jag kanske naiv när jag trodde att jag skulle vara 100% anonym, men jag har faktiskt dragit lärdom av erfarenheten: min nya användare är jag mycket mer diskret. Vill verkligen inte råka i trubbel för en sådan här petitess.
2009-12-11, 14:44
Medlem
StureSventons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av payback89
min nya användare är jag mycket mer diskret. Vill verkligen inte råka i trubbel för en sådan här petitess.

Varför använder du inte din nya användare till att klaga, smartskaft?
2009-12-11, 14:45
Medlem
Capys avatar
Citat:
inga inlägg tas bort.

Mod tar ju bort skräpinlägg och ot
2009-12-11, 14:45
Medlem
epost72s avatar
Utdrag FAQ:n
Citat:
Q: Men kom igen! Om någon kopplar samman mig med det jag skrivit här förstörs mitt liv!
A: Nej. Är du fortfarande missnöjd med svaret kan du kontakta Flashback Enterprises ltd enligt länken Kontakta oss'. Glöm inte att skriva på engelska.
2009-12-11, 14:46
Medlem
Shitzors polares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av payback89
Är det inte någon som har sympati för en stackare i min sits? Det skulle verkligen vara höjdpunkten denna fredag. Visst var jag kanske naiv när jag trodde att jag skulle vara 100% anonym, men jag har faktiskt dragit lärdom av erfarenheten: min nya användare är jag mycket mer diskret. Vill verkligen inte råka i trubbel för en sådan här petitess.

Varför är du inte anonym längre då?
Det måste väl vara för att du själv avslöjat dig på något vis?

Så tänk efter vad du skriver samt vilka du berättar ditt användarnamn för.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in