2004-02-05, 11:34
Medlem
Vincent är väl inte heller i 30-års åldern?

Hur gammal är den där nissen från Villa Medusa som har samma namn som en känd dinosaurie?
Citera
2004-02-05, 11:36
Medlem
Kan det vara gamla göteborgs baren vinnaren, han ser lite ursladdadut
Citera
2004-02-05, 11:37
Medlem
aac_rippers avatar
Det kan vara vem som helst i 30-års åldern som någonsin synts i vilken dokusåpa som helst när det gäller Aftonbladet
Citera
2004-02-05, 12:21
Medlem
Går tydligen att få reda på nu om man vill betala på papparazzia :mad:
Citera
2004-02-05, 15:10
Medlem
Dumsmurfens avatar
http://forum.exet.nu/viewtopic.php?t=1820

Stefan Sahlin från Villa Meduza är det enligt Paparazzia...

Om det är denna enorma "kändis" så är det väl rekord i uppskrivning av hur känd en såp-hora kan vara...

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...,25693,00.html
Citera
2004-02-06, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dedsi
jag var där den kvällen, inbjuden på VIPen, Robban var inte där i alla fall

ehum..är det inte vip delen nån gay grej på fredagar numera på chiaro/sinners..?
och du var inbjuden hehe..
Citera
2004-02-06, 10:45
Medlem
Ironiskt att just dom hänger ut Stefan!

Han snackade ju ner Brinken totalt i något skitprogram om Såpaidioter på TV3 för något år sedan. Han hade startat egen förmedling för dessa kreatur samt att han var festarrangör (?).
Om jag inte minns fel så visade dom några filmklipp från en pinsam finlandskryssning som Stefan arrangerat. Där var det lantisbrudar uppblandat med såpaskådisar av typen som åkt ut typ första avsnittet. Där gick dessa hjärnkirurger, omkring och vomiterade till höger och vänster.

Nu verkar det som om Brinken fått sin hämd på en människa som är än mer ett exempel på mänsklighetens släktskap med primaterna. (om nu detta är möjligt?)

Säger bara Borås Djurpark!!!
Citera
2004-02-06, 11:41
Medlem
Supernowas avatar
När får idioten sitt straff då??

Skicka med brinken med då, så kan dom splitta den taxin, den mannen skulle vi klara oss väldigt bra utan!!!
Citera
2004-02-06, 11:57
Medlem
phunk808s avatar
hello allahopa.. själv var jag på partyt och robinsson robban var ej där... så mkt kan jag säga..

en nära vän till mej var mannen som delade toalett med personen ifråga.. och min vän han lixom iväg iaf.. men men.. gissa vidare.. robban är det inte!!!

För övrigt var det inge vidare fest.. förutom skumpa koks o brudar..

såg att det är avlöjat att det är stefan sahlin.. det stämmer!!!
Citera
2004-02-06, 17:00
Medlem
Phunk, Du och din polare måste nog var några av dom ballaste människorna i hela Sverige!!
Citera
2004-02-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis
Phunk, Du och din polare måste nog var några av dom ballaste människorna i hela Sverige!!

Nej, det är nog jag som är ballast. Min farsas sambos barn (mina "plastsyskon") är kusin till denna Stefan. Hela deras släkt har f.ö sagt upp typ all kontakt med idioten
Citera
2004-02-07, 21:05
Medlem
Trollmors avatar
Vem är Stefan Sahlin???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in