2009-12-10, 23:45
Medlem
Själv har jag känt mig tvungen å lägga ner min egen stil, då jag kan få praktik när som helst, jag har börjat undra vad de flesta över 18 som inte studerar och har alternativ klädstil jobbar med?
Främst då killar eftersom tjejer brukar ha det lättare, speciellt när det kommer till smink.
Citera
2009-12-10, 23:52
Medlem
unsungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikard838
Själv har jag känt mig tvungen å lägga ner min egen stil, då jag kan få praktik när som helst, jag har börjat undra vad de flesta över 18 som inte studerar och har alternativ klädstil jobbar med?
Främst då killar eftersom tjejer brukar ha det lättare, speciellt när det kommer till smink.

Bra att du la ner "din egen stil", den kan du fortsätta med på din fritid, precis som alla andra.
Citera
2009-12-11, 00:27
Medlem
tj87s avatar
Citat:

Ja har ''min egen stil'' på vardagarna där de passar, smink, smycken och ''hårdare kläder'' får stanna hemma när ja går till jobbet (är tjej och jobbar som vikare med barn)
Citera
2009-12-11, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj87
Ja har ''min egen stil'' på vardagarna där de passar, smink, smycken och ''hårdare kläder'' får stanna hemma när ja går till jobbet (är tjej och jobbar som vikare med barn)
OK, så du sminkar dig inte ens, har sett många tjejer bakom kassorna i varuhus med smink.
Fast du kanske menar hård-sminkning då lr?
Citera
2009-12-11, 01:20
Medlem
tj87s avatar
Citat:
OK, så du sminkar dig inte ens, har sett många tjejer bakom kassorna i varuhus med smink.
Fast du kanske menar hård-sminkning då lr?

Jo i vanliga fall hade ja haft rätt mycket svart å färger på ögonen, inte riktigt passande när man jobbar med barn ^^
Citera
2009-12-11, 02:36
Medlem
Fargoths avatar
Du kan ju fortfarande ha din egna stil när du inte arbetar? När jag jobbade på en förskola så var det "vanliga" kläder och uppsatt hår som gällde. Innan dess hade jag kört min egna stil hela gymnasiet.
Citera
2009-12-11, 15:13
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unsung
Bra att du la ner "din egen stil", den kan du fortsätta med på din fritid, precis som alla andra.

förutom vissa
Citera
2009-12-11, 21:18
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Finns väl en tid och plats för allt, tär väl inte så farligt på den personliga integriteten att försöka klä sig passande efter situation?
Citera
2009-12-14, 19:14
Medlem
Wakkabakkawoos avatar
Piké och jeans funkar på de flesta ställen som tur är.. Kängor åker på när man slutat för dagen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in