2002-09-23, 16:01
Bannlyst
Någon mer än jag som tänder på mogna/äldre kvinnor?

Jag skulle t. ex. gärna rundsmörja Katarina Hultberg i Sporten. Hennes hesa röst kan nog stöna fram både det ena och andra...

Suzanne Reuter är också en toppen-MILF

Anna Lindmarker är nog en riktig kåting. Ibland har hon rena sängkammarblicken när hon läser nyheterna.

Skicka gärna in förslag på mogna kvinnor...
Citera
2002-09-23, 17:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag föredrar färsk frukt men ibland kan jag bli lite kåt på Veronika Marklund från trafikmagasinet. Sedan så är ju alltid Anna Lindmarker någon som jag vill ha på rygg. Soff-i-propp vill jag ha med här också.
Citera
2002-09-23, 18:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Har ni glömt Carina Lidbom???????
Citera
2002-09-23, 20:54
äldre konto (old)
Ej medlem
.

Som vanligt slår jag ett slag för Lisbeth Åkermark. Är också benägen om att hålla med om valet av Suzanne Reuter hon har en bred go röv
Sen har jag alltid varit lite svag för Caroline Giertz och Mona Seilitz. Där kan man tala om riksslampa och kåta ögon
Citera
2002-09-23, 23:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Det bästa som finns...

Alex i Falcon Crest på 80-talet
Charlie Goldman i Skilda Världar då det begav sig
sen gillar jag Kristina Kappelin starkt!
Citera
2002-09-23, 23:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garbage
Jag föredrar färsk frukt men ibland kan jag bli lite kåt på Veronika Marklund från trafikmagasinet. Sedan så är ju alltid Anna Lindmarker någon som jag vill ha på rygg. Soff-i-propp vill jag ha med här också.

Soff-i-propp, fy fasen va äcklig, skulle väl få mer njötning av att sitta o lukta på en gammal disktrasa..
Citera
2002-09-23, 23:37
äldre konto (old)
Ej medlem
.

Kan väl delvis hålla med om föregående talare vad gäller Sofia Eriksson mestadels beroende på att hon tappat i trovärdighet de senaste åren. Men de sista bilderna där hon visade brösten var jävligt härliga, vilka bröstvårtor 8O mums!
Citera
2002-09-23, 23:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etten
Soff-i-propp, fy fasen va äcklig, skulle väl få mer njötning av att sitta o lukta på en gammal disktrasa..
Ja, alla har vi väl våra läggningar men hey... om du finner njutning i att lukta på en disktrasa så är det helt ok för mig. 8)
Citera
2002-09-24, 08:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Katarina Ewerlöf! Finns få svenska kvinnor som hon.
Citera
2002-09-24, 13:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Johanna Westman.....
say no more....
Citera
2002-09-24, 16:20
Bannlyst
MILF

Ja, Katarina Ewerlöf är en riktig pärla, henne skulle man vilja smörja både fram och bak...

Även hon den där blonda. strama kvinnan som läste nyheterna i Rapport för inte så många år sedan. Har för mig att hon varit gift med Ragnar Dahlberg och heter Karin nånting... Är väl i femtioårsåldern och är nog en riktig kåting...

Caroline Giertz är skön, även hennes efterträdare i Måndagsklubben Anna Wennerström. Tala om att man skulle vilja slicka upp henne i brygga. :twisted:
Citera
2002-09-24, 21:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Ulrika Nilsson på TV4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in