Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Jag hjälpte dig att utveckla din egna ide, eller gjorde jag det inte?
Detta var ju något jag såklart tänkte att en egen hemsida skulle erbjuda, inte FB.
Ja okej jag missuppfattade nog. Trodde du menade alla trådar på hela forumet men du menar givetvis de inlägg som uppdateras på hemsidan. Låter som en god idé med något "+1" system för att veta vad som är roligast att läsa.
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Problemet med det är ju att om du gör en liknelse med en tidningsredaktion som väljer ut vilka nyheter/trådar som är intressanta. Jag kan tycka att en tråd om "hur blir man av med kronisk huvudvärk" är intressant, men det tycker nog inte majoriteten är av intresse.
Jag förstår din tanke dock, men inte hur den ska få ut dom "mest intressanta" trådarna. En tråd om Kissie är fullkomligt ointressant för mig t.ex., men intresserar (tyvärr) många andra.
Det är därför det krävs flera användare som postar, som sedan kan delas upp i olika grupper. Det finns säkerligen flera som har samma läsintressen som dig, och klickar därför in att de vill se dina inlägg, där du skriver kort vad det handlar om och länkar till tråden.
Detta filtreringssystem kräver dock något mer än en vanlig blogg, vilket jag antar att ingen orkar göra.