2009-12-10, 19:48
Medlem
JackArrows avatar
Rstar p tequila. Efter tioende shoten s brjar det hnda grejer och fortstter du kan du komma till helvetets portar.
Citera
2009-12-10, 20:23
Medlem
theshades avatar
Har jag fattat helt fel eller diskuterar ni alkohol? Fr svitt jag vet s har alkohol samma effekt oavsett vad det str p flaskan. De enda faktorerna jag kan tnka mig som gr att ett rus skiljer sig frn ett annat r mngden som dricks, samt under hur lng tid. ven set/setting s som humr, umgnge, hur mycket man har tit och sovit.

S fr att svara p frgan s skulle jag rekommendera valfri spritdryck som dricks i stor mngd s snabbt som mjligt. verdosering lr dock resultera i krkningar, illamende och eventuellt medvetslshet/dd.
Citera
2009-12-10, 21:20
Medlem
fiskmedcitrons avatar
Sprit r sprit vll bara smaken som varierar? Undantaget r vissa sorter av absinth som innehller tujon vilket r narkotikaklassat i Sverige s kanske inte det lttaste att f tag p. Men hller med fregende skribent, mngd och intagstid kombinerat med humr r nog den essentiella blandningen fr en vild kvll.
Senast redigerad av fiskmedcitron 2009-12-10 kl. 21:42.
Citera
2009-12-10, 21:46
Medlem
snikvards avatar
Orenad hembrnt (eller dlig renad)
Har tv ggr erfarenhet av detta, och bda gngerna har jag ftt saker jag aldrig skulle kunna tnka mig terberttade. Total minneslucka och fullstndig madness (och en fruktansvrd bakfylla)

En vetenskaplig grund r att det innehller finkeloljor och inte bara etanol, drmed kanske det r finklet som pverkar "en aning"?

Sg till gsterna att det r nn exotisk, ovanlig dryck och att den ska smaka underligt
Citera
2009-12-10, 22:16
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Alla med etanol i.
Citera
2009-12-10, 22:26
Medlem
HerrSeriss avatar
O.P Anderson. Svensk galenskap p flaska.
Citera
2009-12-10, 23:21
Medlem
Ingen skillnad p vad du shottar forutom smaken (och med Absinthe och Strohrom skiljer ven alkoholprocent ofta).

Ta nt gott, typ Sambuca, Mintu, Jaeger (tyckte jag va gott frut iaf) eller Absinthe som man sptt ut med vatten till en rimlig alkoholniv (under 50%, inte bra fr insidan med fr stark alkohol).

Eller ta nt ckligt som folk fr pina i sig; Tequila, Fernet Branca, Pernod, Campari.
Citera
2009-12-10, 23:23
Medlem
selusts avatar
fitt saft plus sprit haha
Citera
2009-12-15, 05:26
Medlem
r0starNs avatar
Blanda.. Drick ngra l, ngra groggar och ngra glas vin s brukar man hamna dr man hamnar och gr det man gr
Citera
2009-12-15, 13:54
Medlem
Mintu - Tar fram finnen inom dig!
Citera
2009-12-15, 13:58
Medlem
swaydizzles avatar
Nr du sger galen och shot kommer jag inte helt oskt, som mnga fre mig har varit inne p, in p Tequila. Det r vl den shotten jag frknippar med dem orden, men jag blir nog inte galen av att dricka Tequila, utan mer full och det ganska snabbt.
Citera
2009-12-15, 14:02
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinsu
Mintu - Tar fram finnen inom dig!
Ja, en flaska Minttu eller tv s r man fan igng sen.

Annars s fungerar ju det mesta om r ute efter karatefylla, bara man dricker snabbt och tillrckligt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in