2009-12-09, 19:47
Medlem
Von.Larssons avatar
Varför? Har varken 200 inlägg eller 6-månaders medlemskap. Det krävs ju för Laidback och Drogshoppar och Nätapotek (https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=317).

Kan inte läsa i Laidback men i Drogshoppar och Nätapotek.

Hur kommer detta sej undrar jag?
Citera
2009-12-09, 19:50
Medlem
kunde läsa shop forumet förut när jag inte ens var inloggad så det verkar vara öppet för alla.
Citera
2009-12-09, 20:13
Medlem
micaeles avatar
Från det allmänna meddelandet i berört forum:
För att kunna starta trådar och skriva inlägg krävs det att man varit medlem på Flashback i minst 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.

Således kan du läsa men inte skriva förrän du nått upp till kraven.

Laidback kräver dock att du nått upp till ställda krav innan du ens ser schabraket.
Citera
2009-12-09, 20:19
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Från det allmänna meddelandet i berört forum:
För att kunna starta trådar och skriva inlägg krävs det att man varit medlem på Flashback i minst 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.

Således kan du läsa men inte skriva förrän du nått upp till kraven.

Laidback kräver dock att du nått upp till ställda krav innan du ens ser schabraket.

Exakt, och så undrar vissa varför det tramsas så djävulsk i vissa trådar. Nu när detta höjdes till 200 inlägg så blev det enligt mig bara värre.
Citera
2009-12-10, 01:38
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Exakt, och så undrar vissa varför det tramsas så djävulsk i vissa trådar. Nu när detta höjdes till 200 inlägg så blev det enligt mig bara värre.

Var tramsas det i trådarna? Skicka RP på de inlägg som är trams så tittar vi på det.

För att svara på frågan: Nätapoteker och drogshoppar är öppet för alla att se, men inte för att skriva. Kraven för det är som sagt 200 inlägg och 6 månaders medlemskap.
Citera
2009-12-12, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Varför? Har varken 200 inlägg eller 6-månaders medlemskap. Det krävs ju för Laidback och Drogshoppar och Nätapotek (https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=317).

Kan inte läsa i Laidback men i Drogshoppar och Nätapotek.

Hur kommer detta sej undrar jag?

Man måste ha vart reggad i ~6månader och 200 posts eller nåt sånt
Citera
2009-12-12, 02:02
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotegihe

I ungefär 6 månader?

Hur menar du att det förvärrats?
Citera
2009-12-12, 02:05
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotegihe
Ungefär 6 månader och kanske 200 posts? Skönt att du kommer med världens tveksammaste svar när det redan är utrett och klart...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in