2005-02-02, 14:13
Medlem
Fula Gubbens avatar
Här har vi en riktig dåre. Kolla in e-mailet och skratta

http://www.expressen.se/index.jsp?a=236421

Någon skarp spårhund som kan identifiera "Kissemurran"?

- F.G
Citera
2005-02-02, 14:18
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kisse Murra
"Mjau mjau mjau!!!!
Lilla Kissemurran har pissenissat en burk atropin ur Ert labskåp förra året.
Sedan har Lilla Kissemurran lagt giftet i gräddpulvret i en kaffe-automat.
Detta var för att Kissemurran var ARG. Mycket ARG, på att Ni försökt sätta käppar i Kissemurrans hjul. Dessvärre var det ingen som dog. Kissemurran är mycket besviken. Men Kissemurran lovar att lyckas nästa gång. Kissemurran maskerade närvaron av atropin genom att pyttsa i natriumfluorid, och SKL (Statens kriminaltekniska laboratorium, Expressens anmärkning) svalde betet.
Kissemurran har även dragit ut sladdar på frysar och stängt av frysrum, så att dyrbara prover blivit förstörda. Kissemurran slog till igen!!!
Slutligen har Kissemurran öppnat tre kissekranar och därmed släppt ut kissegas på hela kissiga institutionen för Biokemi och Biofysik.
Kissemurran kan inte, och kommer aldrig, att fällas för brott. Orsak: det saknas bevis.
Inom ett år har Kissemurran jobb, och kan då se tillbaka på sitt verk och skratta åt allt.
Proverna är förstörda. Förstår Ni?
Forskningen är härmed TERMINERAD. Comprende???
Inga prover = ingen forskning.
Med oerhört vänlig hälsning

Er tillgivne
Kisse Murra"

http://www.expressen.se/expressen/js...y.jsp?a=236425

hahahahhahaha
Citera
2005-02-02, 14:19
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Här har vi en riktig dåre. Kolla in e-mailet och skratta

http://www.expressen.se/index.jsp?a=236421

Någon skarp spårhund som kan identifiera "Kissemurran"?

- F.G
Mailet är uppenbarligen skrivet av en ordentligt sinnessvag person.
Citera
2005-02-02, 14:43
Medlem
Sun Ras avatar
Har detaljstuderat deras hemsida. Har sett ett och annat freak, men ingen som jag kan identifiera som Kisse Murra.

http://www.dbb.su.se/

Citat

"Mjau mjau mjau!!!!"

Slut citat
Citera
2005-02-02, 17:18
Medlem
JakeTheSnakes avatar
hahaha... är det bara jag som tänker på en ond, finnig, blekfet vetenskapsman som sitter hemma i en catsuit och skrattar åt sina onda planer? den sista idioten är inte född än...
Citera
2005-02-02, 17:19
Medlem
Carradines avatar
Mohaha, kul snubbe.

Jag startade en tråd om detta i kemi-forumet tidigare eftersom tidningen Stockholm City skrivit fel typ av kemikalie i artikeln, där stod det natriumklorid och inte natriumfluorid, natriumklorid är ju som vi alla vet vanligt koksalt.

Citera
2005-02-02, 17:22
Medlem
....vilket förvisso också kan vara dödligt i för höga doser!
Citera
2005-02-02, 17:27
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bufo Bufo
....vilket förvisso också kan vara dödligt i för höga doser!
Jo men det krävs väldigt mycket salt för att döda en människa och de som drack kaffet måste ha känt saltsmaken i sådana fall, kolla i kemi efter min tråd där om natriumklorid.
Citera
2005-02-02, 18:19
Medlem
Sun Ras avatar
Ser framför mig en ensam, ensam kille. Han bor i en etta, omgiven av enbart katter (en av dem kanske t.o.m.o heter Kisse Murra alt. kallas så av sin ägare). Där sitter han halvnaken om nätterna och smider planer för total världsdominans alltmedan verkligheten skoningslöst sluter sig allt närmre kring honom.

Pissenissekisse- skall det vara otäckt det?

Hå hå ja ja
Citera
2005-02-02, 18:24
Medlem
evolutes avatar
Vi satt faktsikt och diskuterade det där på jobbet igår om hur fan man
kan insjukna av att ha druckit kaffe med vanligt salt. Nu fick jag min
förklaring.
Citera
2005-02-02, 18:56
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
hahaha... är det bara jag som tänker på en ond, finnig, blekfet vetenskapsman som sitter hemma i en catsuit och skrattar åt sina onda planer? den sista idioten är inte född än...
Jodå, jag såg en småfet, lite tunnhårig tönt i en rosa fluffkattkostym som skrattande satt och onanerade till sina onda planer.
Citera
2005-02-02, 19:01
Medlem
FetFulElaks avatar
Den hissen kan omöjligt gå alla våningar, om man säger så.. Kissekranar och kissegas.. Hehe. Kisse Murra. Måste regga det här och på Hotmail.. KisseMurra@hotmail.com.. hahaha..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in