Citat:
Ursprungligen postat av
Oantastlig
Tro mig, jag lever inte i någon villfarelse att jag skall övertyga ex. Merpi, Lupac eller någon annan som är ideologiskt övertygad. De kommer aldrig ändra sig oavsett vad forskningen visar med det är inte för dessa vi argumenterar utan för de som läser. De som inte redan är ideologiskt övertygad kommer ju förhoppningsvis titta på argumenten och källorna och sedan skapa sig en uppfattning. Fördelen vi har är ju att vi har forskningen och faktan på vår sida men tyvärr har de många av de mest emotionellt tilltalande argumenten (det är alltid någon annans fel). De vill inte ha en saklig debatt, de vill försöka hålla det till personangrepp och svartmåla den andra sidan, vi bör knappast hjälpa dem i detta.
tycker du Dolsen m.fl uppvisar saklighet och har forskning och argumenten på sin sida?
Tycker du seriöst med utgångspunkt från detta forum att din sida har sakligheten på sin sida och inte min…??
var har du din läsförståelse egentligen? i armhålan?
Du sitter i en tråd som ska avhandla kvinnors rätt till rösträtt!
Du har själv skapat ex. antal trådar vid det här laget som alla i stort avhandlar hur mycket sämre kvinnor är på än det ena än det andra. Verkar vara väldigt,
väldigt viktigt för dig.
Du sitter och blåljuger om dina akademiska meriter, länkar oftast rent skit och som sagt djupt upptagen med att nedvärdera kvinnor, feminister, vänster i oändlighet etc.
Tycker du detta är "saklighet" och oantastlighet?