Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-18, 18:38
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
I början av tråden kändes allt helt OK, tills jag läste lite mer och fick reda på att det skulle ligga i ett invandrartätt område? Inte för att jag har något emot invandrare men om man ses komma ut från krogen av ett gäng invadrare lär de ju ha korsförhör med en. Känner också på mig att en liten mängd där inne kommer stå och heila etc när de fått lite bir i omloppet. Kanske man skulle dra dit på dagen för att kolla?

Min uppfattning av NU är att de är betydligt seriösare än så.
Citera
2011-08-18, 18:38
Medlem
Turans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
hittar inte tråden.
Socfall/Antifascism/Nordisk Ungdom sidan 29

Det hela handlar om ett missförstånd i NU tråden där en röding skrev att lokalen säker låg i typ Sätra, varvid en moderator fattar det som att den faktiskt ligger där och börjar spekulera i (och finner svar på) varför NU valt att lägga lokalen i Sätra. Det är alltså ett skämt med vänstern.
Citera
2011-08-18, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turan
Socfall/Antifascism/Nordisk Ungdom sidan 29

Det hela handlar om ett missförstånd i NU tråden där en röding skrev att lokalen säker låg i typ Sätra, varvid en moderator fattar det som att den faktiskt ligger där och börjar spekulera i (och finner svar på) varför NU valt att lägga lokalen i Sätra. Det är alltså ett skämt med vänstern.
Jag fattar inte
Ligger inte NU:s lokal i Sätra? Är adressen man listat på sin Facebook bara ett skämt?
Citera
2011-08-18, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsgest
Alla ska ut ur Sverige, oavsett hur snälla och glada de är. Inga rasfrämlingar ska befinna sig här. Förstår du?

Hur? Om de inte frivilligt lämnar landet så återstår ingenting förutom våld, vilket militären kan bidra med. Varför skulle inte detta gå, är du trög? Att jämföra repatrieringsprogram med att lönnmörda USAs president verkar extremt långsökt och barnsligt. Vad har min lägenhet med detta att göra?

Vidare handlar det egentligen inte om vem som är bäst, det handlar om att överleva. Att bereda vägen för sina barn så att de inte behöver växa upp i ett blandsrassamhälle, likt de sydamerikanska kaosländerna så som Brasilien och Colombia.

Du var mig verkligen en otrolig trångsynt herre utan något som helst verklighetsuppfattning. Det är jag och mina landsmän som får äran att fälla några glädjetårar för att se ditt ilska, hat och besvikelse för att vi utgör en stor del av Sverige. Oss kommer du aldrig att vinna över, hur mycket du än försöker. Dröm vidare!
Citera
2011-08-18, 18:47
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Min uppfattning av NU är att de är betydligt seriösare än så.

Skönt att höra, tror dock inte att det gäller alla. Om de som hailar och håller på (om någon skulle fp för sig det) blir utslängda växer verkligen min respekt för dem.
Citera
2011-08-18, 18:52
Medlem
Jag hade inte haft några problem med att besöka vare sig kommunistpubar eller nationalradikala pubar. Kan nog bli en del intressanta samtal jämfört med alla andra skithak runtom i landet.

Frihetsfronten och liberöl har jag hört om, men annars har vi ju inte haft den kulturen att man samlades för att diskutera politik över en öl.

Vilken ledarsida blir först med att göra en koppling till ölkällarkuppen tro?
Citera
2011-08-18, 18:52
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Skönt att höra, tror dock inte att det gäller alla. Om de som hailar och håller på (om någon skulle fp för sig det) blir utslängda växer verkligen min respekt för dem.

Kan jag nästan garantera. Delar inte på något sätt deras åsikter, men känner ett par och dom är välutbildade akademiker(jag vet, man behöver verken vara välutbildad eller akademiker för att vara vettig), inga jävla 240-nassar. Dom är seriösa och skulle inte på något sätt låta idioter ge dom dålig publicitet.
Citera
2011-08-18, 18:55
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Kan jag nästan garantera. Delar inte på något sätt deras åsikter, men känner ett par och dom är välutbildade akademiker, inga jävla 240-nassar. Dom är seriösa och skulle inte på något sätt låta idioter ge dom dålig publicitet.

Skönt att höra! Vad tror du att det kommer vistas för folk där?
Citera
2011-08-18, 18:55
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:

Jag är varken höger eller vänster extremist, men jag tycker att de ska ha ett litet rum där man kan plocka in folk som "heilar" och ge dem en ordentlig omgång innan de kastas ut med huvudet före. Hoppas det går bra för pubben och att ni besparas onödigt våld och trakasserande.
Citera
2011-08-18, 18:57
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Skönt att höra! Vad tror du att det kommer vistas för folk där?

Jag har ingen aning, men dom jag känner är vanliga högskolestudenter, visst kommer det kanske några idioter, men det får man lösa på bästa sätt. Vistas någon olagligt i lokalen är det ju bara att ringa polisen.
Citera
2011-08-18, 18:58
Medlem
itworkss avatar
Där kommer nog en och annan tand flyga. Kommer ju stå blatte-pack parkerade utanför för att bonka ner besökarna.
Citera
2011-08-18, 19:02
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Jag har ingen aning, men dom jag känner är vanliga högskolestudenter, visst kommer det kanske några idioter, men det får man lösa på bästa sätt. Vistas någon olagligt i lokalen är det ju bara att ringa polisen.

Då låter det ju inte alls så dumt som jag först anade. Så du känner dem som ska starta stället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in