2009-12-05, 01:20
Medlem
J12s avatar
Jag har upptäckt att man kan se bilder jag haft på datorn bland Nyligen ändrat trots att jag har raderat bilderna från datorn och papperskorgen.

En skylt med texten "Det gick inte att hitta objektet. Det finns inte längre i C:/Users/j12/pictures/bilder. Verifiera objektets plats och försök igen."

Hur rensar jag Nyligen ändrat-"arkivet" utan att verifiera objektets plats som det står? Går det ens??

Vad kan jag göra?

Väldigt tacksam för HJÄLP, skippa kommentarer som "sluta porrsurfa så slipper du problemet" tack.
Citera
2009-12-05, 01:26
Medlem
Bankares avatar
Har för mej att det ska finnas något program som tar bort allt sånt.. Wincleaner tror jag fixar det?
Citera
2009-12-05, 01:31
Medlem
J12s avatar
Var får jag tag på det då? (Jag kan INGET om sånt här, så tacksam för så utförlig hjälp som möjligt)
Citera
2009-12-05, 02:18
Medlem
Andreasvbs avatar
Högerklicka på "Senaste dokument" i Startmenyn och välj rensa.
Inte säker om det går i Vista.

Annars kan du ladda ned CCleaner och rensa med det.
Citera
2009-12-05, 02:28
Medlem
J12s avatar
Alltså, så fort jag högerklickar och väljer Ta bort så kommer skylten "Det gick inte att hitta objektet. Det finns inte längre i C:/Users/j12/pictures/bilder. Verifiera objektets plats och försök igen."
upp. Men det måste ju gå att komma runt det???
Citera
2009-12-05, 02:39
Medlem
Andreasvbs avatar
Du skall högerklicka på själva menyn, inte varje fil.
Citera
2009-12-05, 02:52
Medlem
J12s avatar
Har nu laddat ned CCLEANER - vilka alternativ måste jag kryssa i för att få bort historiken i Nyligen Ändrat? (vill inte rensa bort saker i onödan, så vill inte kryssa i allt om jag inte behöver det.)

Här är alternativen: http://img268.imageshack.us/i/ccleanerd.jpg/

Oerhört tacksam för snabba svar.

(ps. andreasvb: Jag förstår inte var jag ska högerklicka. kan du print screena och visa?)
Citera
2009-12-05, 02:57
Medlem
Andreasvbs avatar
Bocka bara i "Senast använda Dokument".
Citera
2009-12-05, 03:06
Medlem
J12s avatar
Det finns inget i listan som heter så vad jag ser?
Citera
2009-12-05, 11:05
Medlem
Andreasvbs avatar
Är du blind?

Du visade en bild vad du ville ha hjälp med, då får man fan läsa vad som står på den också.
Herregud.
Citera
2010-04-23, 23:45
Medlem
Vet att detta var ett tag sen det skrevs i denna tråd. Men tänkte att om man gör som jag gjorde, googlade så kom denna tråd upp bland de första då jag hade samma problem.

Jag har lösningen!!!

Världens simplaste program löste problemet.

Ladda ner:
DelinvFile
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in