Jag har upptäckt att man kan se bilder jag haft på datorn bland Nyligen ändrat trots att jag har raderat bilderna från datorn och papperskorgen.
En skylt med texten "Det gick inte att hitta objektet. Det finns inte längre i C:/Users/j12/pictures/bilder. Verifiera objektets plats och försök igen."
Hur rensar jag Nyligen ändrat-"arkivet" utan att verifiera objektets plats som det står? Går det ens??
Vad kan jag göra?
Väldigt tacksam för HJÄLP, skippa kommentarer som "sluta porrsurfa så slipper du problemet" tack.
Alltså, så fort jag högerklickar och väljer Ta bort så kommer skylten "Det gick inte att hitta objektet. Det finns inte längre i C:/Users/j12/pictures/bilder. Verifiera objektets plats och försök igen." upp. Men det måste ju gå att komma runt det???
Har nu laddat ned CCLEANER - vilka alternativ måste jag kryssa i för att få bort historiken i Nyligen Ändrat? (vill inte rensa bort saker i onödan, så vill inte kryssa i allt om jag inte behöver det.)
Vet att detta var ett tag sen det skrevs i denna tråd. Men tänkte att om man gör som jag gjorde, googlade så kom denna tråd upp bland de första då jag hade samma problem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!