• 1
  • 2
2014-12-30, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettrolf
Hej, Bumbar igång den här tråden igen då jag inte blir riktigt klok på detta.

Min dator går i vissa fall justera med Fn+arrow keys för birghtness,

Ibland går det att klicka på batteriet nere i högra hörnet vid klocka, för att där få upp en snabb list där jag kan dra för att ändra ljusstyrkan, men denna kommer endast fram ibland.

I andra fall kan jag återigen gå in i batteriet, klicka i "justera skärmens ljusstyrka" varvid jag kommer till menyn med de olika energischema alternativen. Här finns IBLAND samma list som jag kan dra i nämnt ovan, och ibland inte?! När den finns ligger den längst ner i de nya fönstret under energi-alternativen.

Är det någon som kan tänkas veta varför listen inte finns/finns ibland, och ibland fungerar FN knappen?
Jag är relativt duktig på inställningar o windows van men detta blir jag inte klok på!

tack!

Ta upp Kör
Sök efter batteri
ta sedan ändra batteriinställningar

När du väl kommer in där är det en tydlig "rad" när du kan justera din ljusstyrka.

Mvh
Citera
2014-12-30, 21:04
Medlem
du menar såhär?

Det är precis här jag menar att ibland ser jag den raden du pratar om, och ibland (som nu) ser jag den inte
Citera
2014-12-31, 08:45
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettrolf
du menar såhär?

Det är precis här jag menar att ibland ser jag den raden du pratar om, och ibland (som nu) ser jag den inte

Som brute skrev i inlägg #2 så brukar det gå att göra med knappar. Så är det även på min. Säkert att det inte är så även i det här fallet?
Citera
2015-02-25, 11:19
Medlem
I det här fallet går det i väldigt få fall, ibland som sagt fungerar Fn+arrow keys, låt oss säga i 5% av fallen finner inget samband med när de fungerar eller inte gör det.

Det smidgiaste för mig hade varit att stänga av knapp-funktionen och alltid använda mig av det "manuella" sättet, dvs dra i något reglage inne i batteri alternativen.

Går detta göra på något sätt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in