2009-12-04, 18:48
Medlem
Adversariuss avatar
Har fått problem. Här om dagen började datorn, när jag besökte sidor som tidigare funkat fint(inloggningar som min skolmail, internetbank osv) bråka om att anslutningen var osäker/säkerhetscertifikatet var utgånget. Jag var tvungen att lägga till någon slags undantag för att komma åt sidan. När jag går in på Flashback kommer det upprepade gånger upp ett meddelande som säger ungefär "static.flashback.info använder ett ogilitigt säkerhetscertifikat som förföll 2010-06-17" och hela sidan visas i en skitkonstig, brun layout med alla titlar och texter helt omkastade, och smileys ersatta med bara text. Windows Live Messenger vägrar prompt att starta, den säger bara att tjänsten inte är tillgänglig.

Någon som har en aning om vad som kan vara fel?
Citera
2009-12-04, 18:50
Medlem
AquaRegias avatar
Fixa din klocka så att den går rätt
Citera
2009-12-04, 18:54
Medlem
Monkeyspanks avatar
Har tyvärr inga lösningar, men vill bara säga att din rubrik drog ögonen till sig
Har du testat att söka jobb på nåt reklambolag?
Citera
2009-12-04, 19:04
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Fixa din klocka så att den går rätt
Haha, ja, man är en idiot, helt enkelt... Tack som fan för hjälpen, det funkade. Skyller på att jag bara sovit en timme inatt.
Citera
2009-12-04, 19:05
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Haha, ja, man är en idiot, helt enkelt... Tack som fan för hjälpen, det funkade. Skyller på att jag bara sovit en timme inatt.

Lugnt, detsamma hände mig för några dagar sen, riktigt förbryllande. Jag hade ställt fram klockan ett år för att kunna spela ett crackat L4D2
Citera
2009-12-04, 19:35
Bannlyst
Hohoho det har jag också klarat den med klockan...jag ställde om den på fyllan och hade en veckas helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in