Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-12-08, 21:43
Nej, säger jag. Filmforumet är ju utmärkt. Skall vi börja tjafsa om en "lägre", "högre" funktion som de satans filosofi idioterna. Trodde folk som tyckte om film hade viktigare saker för sig än att gräma sig över petitesser.

Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag ser som sagt inte poängen, det är inte direkt så att filmforumet är så aktivt och att det postas så mycket där att det krävs underforum för att hålla reda på allt. Både allmänna diskussioner om film och diskussioner om enskilda filmer får plats i samma forum anser jag.

Det postas visst mkt där.
Citera
2009-12-08, 21:59
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S

Det postas visst mkt där.

Inte så mycket att det behövs underforum för att bli läsbart.
Citera
2009-12-08, 22:05
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Inte så mycket att det behövs underforum för att bli läsbart.

Känns mer som hela trådstarten är av fascistisknatur - ngt som jag har märkt genomsyrar hela flashback från mången moderator till de flesta av "rang".

Nej, det är utmärkt som det är. Och ett av få delforum som verkligen håller hög klass och bistår med god moral.

Tackar och bockar för det minsann.
Citera
2009-12-08, 23:10
Medlem
Farbror Fazers avatar
det var ett jävla avatarsbytande på dig D V S, du får se till att ha ett ordentligt ansikte som stannar så man känner igen dig
Citera
2009-12-09, 08:03
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Känns mer som hela trådstarten är av fascistisknatur - ngt som jag har märkt genomsyrar hela flashback från mången moderator till de flesta av "rang".

Nej, det är utmärkt som det är. Och ett av få delforum som verkligen håller hög klass och bistår med god moral.

Tackar och bockar för det minsann.

Att man inte håller med om att det behövs kan jag absolut köpa, men jag begriper då rakt inte hur du kan få förslaget till att vara fascistiskt?
Citera
2010-02-19, 20:55
Medlem
systems avatar
Film-delen är i behov av ett nytt underforum: Produkter och köpråd (motsvarande som finns under Foto).

Eventuellt skulle det även passa under Hemelektronik, ljud och bild.

Problemet är att Foto-forumet kontamineras av alla satans jävla trögskallar till videofilmare som inte begriper skillnaden mellan rörliga bilder och stillbilder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in