2009-12-04, 18:33
Medlem
Bestebrors avatar
Jag föreslår det bör skapas ett till underforum i denna del, som det är nu blandas rena filmtrådar med allmäna filmdiskutioner.

Ex

Filmdiskutioner:
The Twilight Saga: New Moon (2009)
Paranormal Activity: Evidence of a Haunting
Bruno (2008) - lite roligare än Borat?
2012 - Bra eller anus?

Filmrelaterat:
Saker som folk gör i film som man inte gör i verkligheten
Vilken film ska du se nu och varför? v2.0
Kan inte se färdigt på filmer
Film-stream sida?

Detta skulle förenkla sökandet och bli mer lättöverskådligt om vad som kommit ut på bio osv..

Kanske redan har diskuterats isåf låt tråden dö!
Citera
2009-12-04, 18:41
Medlem
AquaRegias avatar
Det låter väl vettigt. Borde finnas tillräckligt med trådar för att en uppdelning ska kunna ske
Citera
2009-12-04, 18:45
Medlem
Farbror Fazers avatar
Låter inte annat är logiskt om du frågar mig
Citera
2009-12-04, 18:53
Medlem
_abous avatar
Står bakom det förslaget, smart.
Citera
2009-12-04, 18:54
Medlem
quaertys avatar
Jag är nöjd med den uppdelning som gjordes tidigare. Jag tycker att det funkar bra att hoppa mellan filmdiskussioner och sådant som är filmrelaterat utan att bli yr.

Men om folk vill ha ännu ett underforum så har jag inget problem med det - ett extraklick hit eller dit spelar ingen roll.
Citera
2009-12-07, 18:04
Medlem
Bestebrors avatar
Måste va fler som har en åsikt som detta, själv är jag nästan enbart intresserad av vad folk skrivit om filmer som kommer/kommit ut i Filmdelen. Visst går det ignorera de andra trådarna men en liten uppdelning skulle inte skada, snarare underlätta.
Citera
2009-12-08, 00:14
Medlem
WSPRs avatar
Tycker att det låter som ett bra förslag.
Citera
2009-12-08, 12:49
Medlem
Sunners avatar
Låter klart vettigt, lite geggigt är det allt i filmforat.
Citera
2009-12-08, 14:25
Medlem
-Freddie-s avatar
Det låter som ett mycket bra förslag!
Citera
2009-12-08, 15:38
Medlem
Von0bens avatar
Förstår inte poängen med en sådan uppdelning.

Däremot tycker jag inte "filmproduktion" har att göra i forumtiteln. Film hade räckt.
Citera
2009-12-08, 19:39
Medlem
Bestebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Förstår inte poängen med en sådan uppdelning.

Däremot tycker jag inte "filmproduktion" har att göra i forumtiteln. Film hade räckt.

Vet inte om du har läst tråden.. men poängen är att få en bättre struktur. Har man en del med bara specifika filmer i blir det ju genast mycket lättare att hitta samt får en bättre översikt om vad som kommit ut.

Om man kollar just nu så handlar varannan tråd om just den "specifika filmen" och de andra av lite mer av allmän karaktär. Därav vore perfekta lösningen att dela upp det hela.
Citera
2009-12-08, 20:37
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestebror
Vet inte om du har läst tråden.. men poängen är att få en bättre struktur. Har man en del med bara specifika filmer i blir det ju genast mycket lättare att hitta samt får en bättre översikt om vad som kommit ut.

Om man kollar just nu så handlar varannan tråd om just den "specifika filmen" och de andra av lite mer av allmän karaktär. Därav vore perfekta lösningen att dela upp det hela.

Jag ser som sagt inte poängen, det är inte direkt så att filmforumet är så aktivt och att det postas så mycket där att det krävs underforum för att hålla reda på allt. Både allmänna diskussioner om film och diskussioner om enskilda filmer får plats i samma forum anser jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in