• 6
  • 7
2019-06-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Okej, vi är lika långa och antagligen jämnåriga. Jag väger mer dock (108 kg just nu), men håller på att deffa nu (det går fort när man väl deffar). Jag är visserligen rätt muskulös av många års styrketräning, men deffen suger pga att jag gillar skräpmat.

Däremot kan jag säga dig att om du åt ett 20 pack Snickers varje dag, så hade du blivit fet till slut. Att göra det vid något enstaka tillfälle kommer visserligen förstöra deffen en aning, men man blir inte jättetjock av att bara göra det vid något enstaka tillfälle.

Nu drog jag bara till med 20 pack snickers, men poängen va att jag personligen kan äta stora mängder skräpmat utan att det händer mycket på vågen. Bortser vi från den muskulära ökningen så ser jag nästan lika dan ut nu som när jag va 18 (nu är jag 35). Hade jag inte tränat nu så skulle jag säkert stå kvar på samma vikt som då.
Min pappa va precis lika dan.

Jag gillar oxå skräpmat, men ser inte poängen med att käka så som jag gjort en gång i tiden.
Blev lixom aldrig nöjd hur mycket jag än åt. Visst, man kunde få lite matkoma nån dag, men nästa dag va man sugen igen.
Nu för tiden äter jag pizza och sånt där nån gång i månaden. Det räcker.
Citera
2019-06-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Det tror jag inte på. Sen Blir folk inte feta av att stoppa i sig ett 20 pack snickers då och då, det handlar om ett 20 pack varje dag flera månader, tillsamms med all annan mat. Du kanbstoppa i dig en påse chips om dagen varje dag i ett år och ändå gå ner i vikt, det handlar om du är på kalori minus eller plus.

Läs mina andra inlägg oxå.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in