2009-12-03, 14:49
Medlem
libbens avatar
Skulle vara trevligt ifall man kunde lägga till hur många prenumerationer som det hänt något i. Typ förlänga informations rutan uppe till höger och lägga in en länk till prenumerationer på samma sätt som Privata meddelanden har.

Behöver ju inte fula till den på höjden, kan ju göra den rutan lite bredare bara och avgränsa det snyggt grafiskt samt kanske lägga till någon mer info i den extra rutan.
Citera
2009-12-03, 14:52
Medlem
tommydoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Skulle vara trevligt ifall man kunde lägga till hur många prenumerationer som det hänt något i. Typ förlänga informations rutan uppe till höger och lägga in en länk till prenumerationer på samma sätt som Privata meddelanden har.

Behöver ju inte fula till den på höjden, kan ju göra den rutan lite bredare bara och avgränsa det snyggt grafiskt samt kanske lägga till någon mer info i den extra rutan.

Är det för besvärligt att trycka på kontrollpanelen?
Citera
2009-12-03, 20:47
Medlem
libbens avatar
Jag brukar trycka på snabblänkar och sen prenumerationer.

Irreterande varje gång man surfar in på fb, för att sen klicka sig fram för att sen mötas av att ingen skrivit.

Skulle helt klart vara trevligare att se hur många prenumerationer som har fått någon aktivitet i sig.
Citera
2009-12-03, 22:08
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Jag brukar trycka på snabblänkar och sen prenumerationer.

Irreterande varje gång man surfar in på fb, för att sen klicka sig fram för att sen mötas av att ingen skrivit.

Skulle helt klart vara trevligare att se hur många prenumerationer som har fått någon aktivitet i sig.
och det gör du som tommydos påpekade genom att klicka på kontrollpanelen...
Citera
2009-12-03, 22:33
Medlem
libbens avatar
Klickar jag på kontrollpanelen så får jag se mina prenumerationer ja, men förslaget gick ut på att visa prenumerationernas aktivitet där uppe till höger brevid privata medelanden osv.

Eller ni kanske menar att jag kan ställa in så att man ska få se prenumerationerna genom kontrollpanelen?
Citera
2009-12-03, 23:16
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Klickar jag på kontrollpanelen så får jag se mina prenumerationer ja, men förslaget gick ut på att visa prenumerationernas aktivitet där uppe till höger brevid privata medelanden osv.

Eller ni kanske menar att jag kan ställa in så att man ska få se prenumerationerna genom kontrollpanelen?

Inget du behöver ställa in utan dom hamnar där och du kan lätt se när det tillkommit nya inlägg i trådarna.

Edit: Missförstod kanske dig.Du kan inte justera själv var dom hamnar.Finns ingen ruta att bocka i för att få dom någon annanstans.
Senast redigerad av .ZoeJane. 2009-12-03 kl. 23:19.
Citera
2009-12-04, 07:33
Medlem
tommydoss avatar
Citat:

Lägg Kontrollpanelen som startsida eller som bokmärke för Flashback istället för https://www.flashback.org

Det är ju oftast prenumerationerna som är intressantast när man återvänder till FB, efter det kollar man nya trådar.
Citera
2009-12-04, 10:27
Medlem
libbens avatar
Ja, det går ju, men jag använder mig inte av bokmärken, jag skriver mig till alla sidor.

Poängen var att ha denna information framme hela tiden, på samma sätt som privatamedelanden är synlig hela tiden.
Citera
2009-12-04, 11:26
Medlem
tommydoss avatar
Citat:
Välkommen tillbaka, ******
Du var här senast: Idag klockan **:**
Privata meddelanden:
13 olästa, totalt 15.
Prenumerationer: 26 olästa, totalt 3000.

Något åt det hållet eller?

Dock tycker jag som sagt att det inte är så svårt att trycka på kontrollpanelen.
Citera
2009-12-04, 11:48
Medlem
libbens avatar
Ja, precis så, men den tar ju upp en extra rad, och det ser inte snyggt ut ifall man tittar på designen åt andra hållet. Det blir för mycket luft under flashback trådarna som visar vilken forumdel man är i.

Skulle föreslå att man skapar en ny sådan ruta och lägger den till vänster om nuvarande, och skapar 3 rader där också med info. Vad de andra 2 raderna ska innehålla vet jag inte riktigt just nu. Men det skulle vara snyggast så.

Finns ju säkert något kul att baka fram i den rutan utöver senaste prenumerations aktivitet.
Citera
2009-12-04, 11:59
Medlem
tommydoss avatar
Ytterligare en nackdel med att gå till prenumerationer är att alla uppdateringar inte syns utan endast de senaste 30, det räcker inte för mig.

Kontrollpanelen däremot listar alla uppdateringar som skett.
Citera
2009-12-04, 12:32
Medlem
tigertompas avatar
Nu kanske jag är helt ute och cyklar bland molnen, men hade man inte förr i tiden här på flashback att man kunde få ett mail på de prenumerationerna man valde? Finns det fortfarande, eller var det något som hade hänt med detta? F.ö fattar jag inte det där med kontrollpanelen, men är tacksam om någon kan förklara det pedagogiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in