Till windows finns det iaf "air mouse". Bästa appen jag använt, slapp gå 1 meter till datorn för o styra den
kanske funkar till mac me, annars såg ^ bra ut antar jag
Jag kör RemotePad på min iPhone istället för mus till min Mini i TV-bänken.
Funkar alldeles utmärkt, innehåller även tangentbord och är dessutom gratis.
Önskar att Apple tillverkade en alu-infattad desktoptouchpad lik den i MacBook Pro. Skulle helt klart föredra en sådan framför en vanlig mus. Varje gång jag ansluter min laptop till min externa skärm och måste använda en vanlig mus märker jag hur mycket jag älskar och saknar MBP:s touchpad.
Önskar att Apple tillverkade en alu-infattad desktoptouchpad lik den i MacBook Pro. Skulle helt klart föredra en sådan framför en vanlig mus. Varje gång jag ansluter min laptop till min externa skärm och måste använda en vanlig mus märker jag hur mycket jag älskar och saknar MBP:s touchpad.
Ett Apple Wireless Keyboard med en touchpad framför tangenterna hade varit helt perfekt. Speciellt som styrdon till en dator som används till tvn.
Ett Apple Wireless Keyboard med en touchpad framför tangenterna hade varit helt perfekt. Speciellt som styrdon till en dator som används till tvn.
Det har jag tänkt på så länge. Jag har bett till gudarna, diskuterat med mina närmsta men inte har jag lyckats må bättre för det. För det(se citat) är det enda jag kan tänka på!