2009-12-03, 00:49
Bannlyst
Tja!

Jo jag undrar lite kring detta... Hur ser det ut i moderatorkåren på flashback? Består den av människor från alla världens hörn eller är det bara etniska svenskar som är moderatorer?
2009-12-03, 00:53
Medlem
avans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WankingVagina
Tja!

Jo jag undrar lite kring detta... Hur ser det ut i moderatorkåren på flashback? Består den av människor från alla världens hörn eller är det bara etniska svenskar som är moderatorer?

Fb är anonymt så varför skulle det finnas några officiella uppgifter angående detta? Har du provat att tänka efter FÖRE nångång? Det kan löna sig, tro't eller ej.
2009-12-03, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Fb är anonymt så varför skulle det finnas några officiella uppgifter angående detta? Har du provat att tänka efter FÖRE nångång? Det kan löna sig, tro't eller ej.

Jag har inte efterfrågat några officiella uppgifter. Jag ställer frågan här eftersom det finns säkert många moderatorer som är lite halvbekanta med varandra. Dessutom kan moderatorerna tala för sig själva om de känner för det.
Senast redigerad av WankingVagina 2009-12-03 kl. 00:58.
2009-12-03, 00:56
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Jag har inte efterfrågat några officiella uppgifter. Jag ställer frågan här eftersom det finns säkert många moderatorer som är lite halvbekanta med varandra.

Alla är blånegrer och jobbar som Idi Amin's högra hand.
Dum fråga förtjänar dumt svar.
2009-12-03, 01:02
Medlem
avans avatar
Citat:
Jag har inte efterfrågat några officiella uppgifter. Jag ställer frågan här eftersom det finns säkert många moderatorer som är lite halvbekanta med varandra.

Nu menade jag inte officiella uppgifter i den meningen. Menade det mera som att FB är anonymt, varför skulle någon göra det officiellt här för dig och andra vart denne är ifrån. Varför skulle moderatorer här uttala sig om andra mods?

Sedan kan man ju diskutera varför detta ens skulle vara intressant för dig att veta?

Är det måhända så att du försöker sätta rekord i helt meninglösa trådstarter?
Du är ju iaf en bra bit påväg får jag ju säga....
2009-12-03, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Nu menade jag inte officiella uppgifter i den meningen. Menade det mera som att FB är anonymt, varför skulle någon göra det officiellt här för dig och andra vart denne är ifrån. Varför skulle moderatorer här uttala sig om andra mods?

Sedan kan man ju diskutera varför detta ens skulle vara intressant för dig att veta?

Är det måhända så att du försöker sätta rekord i helt meninglösa trådstarter?
Du är ju iaf en bra bit påväg får jag ju säga....

Jag efterfrågar ingens identitet, blott deras etnicitet. Det finns tyvärr väldigt många människor från de allra flesta av världens länder representerade i Sverige. Det är inte så att de röjer sin identitet genom att säga från vilket land de kommer. Jag gjorde även ett tillägg där jag sa att de själva kunde berätta var de kommer ifrån.

Tänk efter lite var det ja...
2009-12-03, 01:16
Medlem
cheeffs avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=210703 är väl kanske bästa stället att fråga om du vill ha svar, om dom nu svarar på det.
2009-12-03, 01:20
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Tja!

Jag är en etiopier som konverterat till judendomen, räcker det som svar?

Skämt åsido, varför i hela världen undrar du detta? Är detta relevant på något sätt? Om det skulle uppdagas att samtliga i moderatorkåren är aboriginer, vad skulle hända då? Ingenting. Och varför tror du att vi skulle svara allvarligt på detta? Letar du efter ett nytt område att attackera? Kommer din nästa trådstart bära rubriken "Hjälp! Judar och negrer styr Flashback"?
2009-12-03, 01:22
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
https://www.flashback.org/showthread.php?t=210703 är väl kanske bästa stället att fråga om du vill ha svar, om dom nu svarar på det.

Helt rätt, bara det att han inte har tillgång till Laidback än
2009-12-03, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag är en etiopier som konverterat till judendomen, räcker det som svar?

Skämt åsido, varför i hela världen undrar du detta? Är detta relevant på något sätt? Om det skulle uppdagas att samtliga i moderatorkåren är aboriginer, vad skulle hända då? Ingenting. Och varför tror du att vi skulle svara allvarligt på detta? Letar du efter ett nytt område att attackera? Kommer din nästa trådstart bära rubriken "Hjälp! Judar och negrer styr Flashback"?

Jag är nyfiken helt enkelt.

Vi får väl se vad jag får för svar och vad för slutsats jag kan dra av dessa. Jag går inte händelserna i förväg, utan jag inväntar lite mer information först.
2009-12-03, 01:27
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Jag efterfrågar ingens identitet, blott deras etnicitet. Det finns tyvärr väldigt många människor från de allra flesta av världens länder representerade i Sverige. Det är inte så att de röjer sin identitet genom att säga från vilket land de kommer. Jag gjorde även ett tillägg där jag sa att de själva kunde berätta var de kommer ifrån.

Tänk efter lite var det ja...

Rättet till anonymitet är en av Flashbacks viktigaste regler. Du är helt klart inne och taffsar på den. Och att moderatorer skulle berätta vad en annan moderator har sagt i förtroende har jag väldigt svårt att förstå hur du kan tro.
2009-12-03, 01:28
Medlem
Troians avatar
Tycker inte att TS ställer en alls så dum fråga. Det finns väl flera andra trådar med frågor till moderatorerna?

Jag är etnisk svensk. Andra moderatorer får, om de vill, svara för sig själva.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in