Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Jag tror inte att det skulle vara laddningen som skulle vara ett problem med dom uppkopplingar som finns nu men jag skulle iaf tycka det skulle se förjävla fult ut och skulle inte förvåna mej om fok skulle börja jävlas och länka en massa bilder hela tiden. Då känns det mer stilrent och bättre överseende med länkar till vad man nu vill länka till och ingen riskerar att gå in i en tråd och kanske får se en massa bilder som kanske hör hemma i MGB egentligen.
Fast det skulle ju vara ett minimalt problem om det gick att slå av/på en sån funktion i kontrollpanelen. Personligen är jag inte mycket för bildtrådar då jag gissar att det skulle utmynna i en massa sliskiga sigbanners istället för relevanta bilder, men är inte alls främmande för idén som sådan. Det skulle ju då vara upp till mig om jag ville se skiten eller inte, framförallt om funktionen är avstängd som default.
Men varför sitter jag och skriver denna goja, har det nånsin dykt upp några förbättringar på Flashback enligt medlemmarnas önskemål? Sorry för att jag upptog allas tid! Cirkulera gott folk, det finns inget mer att se här.