• 4
  • 5
2004-02-08, 22:14
Medlem
Jag har testat en del konstiga maträtter och en del saker som jag har ätit vet jag inte vad det är... Jag har inte vågat fråga alltid och ibland så har de vägrat svara, då blir jag lite orolig.

Jag skulle gärna testa att äta åsna igen. Jag vet att jag har gort det tidigare och jag misstänker att jag har ätit det ett par gånger de senaste åren, men jag är inte helt säker på smaken.

Krokodil är ett måste, skall bara få tag på det vid ett lämpligt tillfälle.

Struts vill jag också prova

Påfågel låter gott, kan ha ätit det men jag är inte säker.

Haj vill jag prova att grilla, tror att det kan bli gott.

Jag vill också prova gasell, antilop (kan ha ätit det), opossum, björn med mera.

Jag tror att jag skulle vilja prova det mesta! Nu blir jag hungrig, inte bra det här. Får fixa något att äta...
Citera
2004-02-09, 01:23
Medlem
Citat:
Mat ni aldrig ätit, men gärna skulle prova?

Vandrande fiskpinnar !
Citera
2004-02-09, 12:41
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Jag säger som Kantoneserna:

-Om det andas, så kan man äta det.

Skulle vilja prova:

-Getingsoppa
-Fugu
-Samt en äkta fishnchips, inköpta i Storbrittanien av en flottig fet käring.
Citera
2004-02-15, 00:49
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
"jag vill äta människokött"

fattar inte vad problemet är. lite får man väl offra om man verkligen vill. det är väl bara att skära en bit av sig själv och tillreda. nu menar jag inte att man måste kapa hela benet men en liten liten bit om man verkligen vill smaka.

Jo, jag skulle faktiskt inte banga för att göra detta heller... Men problemet är, vad ska jag skära ifrån? Skulle väl vara nånstans ifrån benet i så fall. Det ända som hindrar mig är att det blir ett sånt jäkla ärr om man skär ut en bit av sig själv. Dessutom finns väl risken att man skär av nån viktig blodåder eller nåt?

Häromdan tog jag ett blodprov på mig själv (för att göra experiment med blodet), men dessvärre blev det ett stort blåmärke över hela underamen o alla mina vänner/anhöriga/terapeuter trodde jag hade försökt injicera nått igen.

Och, nej! Jag är inte kannibal men vill ändå smaka mitt eget kött, så om nån erbjuder sig att steka sin penis o sen äta upp den, o sen låta mig slakta dig, så tackar jag nej!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in