2009-12-02, 17:42
Medlem
Damnstraights avatar
Flash har helt plötsligt bestämt sig för att fungera i någon webbläsare alls. Det började med att jag installerade nya flash player (beta?) och det funkade bra ett tag, men sen slutade flashvideo att fungera. Jag drog ner den vanliga stabila versionen och tänkte installera men det gick inte eftersom "det redan finns en nyare version installerad". Jag tog bort pluginen i *användare*/Bibliotek/Internet Plug-Ins/ men det hjälpte inte alls. Jag kan fortfarande inte installera flash och såklart så funkar ingen flash öht.

Några förslag på vad man kan göra?
Citera
2009-12-02, 19:07
Medlem
Sliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damnstraight
Flash har helt plötsligt bestämt sig för att fungera i någon webbläsare alls. Det började med att jag installerade nya flash player (beta?) och det funkade bra ett tag, men sen slutade flashvideo att fungera. Jag drog ner den vanliga stabila versionen och tänkte installera men det gick inte eftersom "det redan finns en nyare version installerad". Jag tog bort pluginen i *användare*/Bibliotek/Internet Plug-Ins/ men det hjälpte inte alls. Jag kan fortfarande inte installera flash och såklart så funkar ingen flash öht.

Några förslag på vad man kan göra?

Ladda ner Adobe Flash Player Uninstaller: http://kb2.adobe.com/cps/141/tn%5F14157.html
Citera
2009-12-02, 19:36
Medlem
Damnstraights avatar
Tack, det fungerade utmärkt. Man får ju nästan skämmas att jag inte hittade den själv.
Citera
2009-12-02, 20:07
Medlem
Sliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damnstraight
Tack, det fungerade utmärkt. Man får ju nästan skämmas att jag inte hittade den själv.

När jag hade problem med Flash tog det mig evigheter att hitta den där sidan, så skämmas tycker jag inte du skall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in