2009-12-02, 10:54
Medlem
blommlsds avatar
Hejsan, Jag såg att en ny butik med lyxfågelfrön har gjort reklam här på flashback.

Vad tror ni om denna nya seedbank?

Mvh
Citera
2009-12-02, 11:00
Medlem
Dr.Dres avatar
Igår skrev de att de inte öppnat officiellt, så jag tror att man ska vänta någon vecka med att beställa om man nu ska göra det.
Citera
2009-12-02, 11:01
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blommlsd
Hejsan, Jag såg att en ny butik med lyxfågelfrön har gjort reklam här på flashback.

Vad tror ni om denna nya seedbank?

Mvh

Undrar också, för övrigt ser sidan bra ut och man kan betala online.

Men tror du skulle postat i cannabis.
Citera
2009-12-02, 11:06
Medlem
blommlsds avatar
Mod får gjärna flytta tråden då
Citera
2009-12-02, 13:02
Medlem
lowerCases avatar
Verkar ha hyffsat utbud, fint att se ett par olika autoblommande
Citera
2009-12-02, 17:48
Medlem
VVeeDs avatar
Tror nån att de e rast-shop? att dom bytt design? för att få mer kunder...
Citera
2009-12-02, 21:19
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVeeD
Tror nån att de e rast-shop? att dom bytt design? för att få mer kunder...

Japp det är tidigare rastshop, kollar man in designen ser man även en del likheter.
Citera
2009-12-03, 18:17
Medlem
VVeeDs avatar
de va det jag tänkte...
Citera
2009-12-06, 16:58
Medlem
Izunis avatar
Hej rastshop aka scamshop, en san ulv i fårakläder eller kanske snarare en ulv i ulvakläder

Varför skulle man överhuvudtaget vilja köpa härifrån?

Nackdelar:
Minst sagt opålitliga tidigare, både egen och andras erfarenheter, frön har inte varit var de utgav dem för att vara etc.

Dyra som fan, i de flesta fallen . Varför inte köpa direkt från DNA, Greenhouse eller vilken fröshop man nu vill ha, dessa fröbanker är etablerade företag, bra mycket mer pålitliga än rastshop/sensimilla.se

Fördelar:
Postförskott, folk som inte vill ha brevet hemskickat där mamsen eller pappsen öppnar det och hittar knarkfrön.

Inrikes, är detta en fördel? Folk känner sig kanske säkrare när de handlar av svenskar. Det finns scammande kräk i Sverige också, detta är ingen fördel .
Citera
2009-12-17, 00:16
Medlem
elementalitys avatar
Hej Har själv köpt från http://www.sensimilla.se/
Och tänkte skriva en rekomendation för jag tyckte dem var mycket bra och att de inte alls är en scamshop!
Jag beställde ett 10-pack feminserade (mix av 5 olika strains) på söndagen.
På måndagen ringer en kille mig från sensimilla företaget och säger att de fröna jag beställde tyvärr var slut.
Vi pratar lite om andra liknande sorter och rekomenderade strains.
Och jag avslutar samtalet med att säga att jag skickar ett nytt mail under dagen på vilka frön jag vill ha.
Bestämmer mig för 2 st 5pack feminiserade super lemon haze och cheese och skickar ett mail om detta.
Senare på dagen får jag mail om att lyxfågelfröna paketrats och skickats iväg med 2 st extra femmade ak47 frön som plåster på såren för att de inte hade varan på lager som jag ville ha från början.
2 dagar senare hämtar jag ut det på posten och ALLT är med! (t o m dem där gratis ak47erna )
Ingen scam ingen bullshit bara BRA grejer!
(ps: om ni inte tror mig kan jag bifoga mail och diverse)
Senast redigerad av elementality 2009-12-17 kl. 00:18.
Citera
2009-12-17, 22:44
Avslutad
Flyttas till Cannabis... Eller kanske den hade passat bättre i Drogodling?
Citera
2009-12-18, 23:09
Medlem
Playahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elementality
Hej Har själv köpt från http://www.sensimilla.se/
Och tänkte skriva en rekomendation för jag tyckte dem var mycket bra och att de inte alls är en scamshop!
Jag beställde ett 10-pack feminserade (mix av 5 olika strains) på söndagen.
På måndagen ringer en kille mig från sensimilla företaget och säger att de fröna jag beställde tyvärr var slut.
Vi pratar lite om andra liknande sorter och rekomenderade strains.
Och jag avslutar samtalet med att säga att jag skickar ett nytt mail under dagen på vilka frön jag vill ha.
Bestämmer mig för 2 st 5pack feminiserade super lemon haze och cheese och skickar ett mail om detta.
Senare på dagen får jag mail om att lyxfågelfröna paketrats och skickats iväg med 2 st extra femmade ak47 frön som plåster på såren för att de inte hade varan på lager som jag ville ha från början.
2 dagar senare hämtar jag ut det på posten och ALLT är med! (t o m dem där gratis ak47erna )
Ingen scam ingen bullshit bara BRA grejer!
(ps: om ni inte tror mig kan jag bifoga mail och diverse)

varför får ja känslan av att du jobbar för dom? eller är dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in