Fanken. Hur vet du att 30 kr har dragits? Fick du ett meddelande om det? Själv så fick jag ett meddelande "Kunde inte hitta tjänsten, kontrollera att du har skrivit rätt prefix och försök igen." Jag skrev inte stopp undan jag skrev att jag ville att de skulle avsluta genast.
Innebär det att de inte har dragit några pengar? Kan de dra på något sätt ändå? Kommer de att försöka att dra ändå från telefonen? Kan man spärra deras nummer så att man inte får fler sms från dem?
Jag skrev till info@snyggast.se som jag hittade på deras sida. Jag skrev att jag inte har ingått något avtal och att jag viklle att de skulle avsluta direkt.
På deras sida står det nu "Det kostar 30 kr i månaden att vara medlem i snyggast. Debitering sker vid månadsskifte."
Kan de dra pengar bara sådär eller försöker de bara skrämmas för att man ska smsa in och stoppa och då tar de 30 kr i betalt??
Senast redigerad av KaptenB 2009-12-30 kl. 12:08.
Min goda vän, vi kallar honom X . Han skickade den där skiten till sidan, registrerade och så, och nu har den skiten dragit varje månad, stoppa går ju inte. Men jag har dock utporterat numret till telia (4;e januari är det klart ), för att sedan gå vidare till halebop, kommer ju dock ha kvar samma nummer, men kommer den skiten fortsätta att dra då, med nytt abonnemang?
Råkade ut för samma otyg. Blev debiterad 30kr, utan att nånsin godkänt att nån tar pengar från mitt mobilkonto. Hur kan de få göra det ens? Jag har aldrig skickat nåt till dem från min mobil.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!