2019-11-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Fotbollsmässigt är Zlatan skyldig MFF allt. Hade inte Gyllensjö och Madsen tagit honom i örat hade han kanske varit ett offer för Rosengårds gängliv. Madsen tog in Osmanovski , Zlatans idol i MFF, för att prata allvar med honom. Hasse Mattisson som gav honom en näsbränna när han lekte Armando nere vid hörnflaggan i superettan.

Så Zlatan har MFF att tacka för att han fortsatte med fotbollen.

Med det sagt så får den gamle mannen gör vad han vill med sina pengar. Ha bara i minnet om det inte går som han vill blir han gnällig och drar iväg.

Undrar hur han reagerade när Mourinho sade att det fanns inte plats för Zlatan i Spurs, när de har Kane?

MFF har däremot Zlatan att tacka för ca. 80 miljonerna de fick när de dumpade Zlatan i Amsterdam, Zlatan var däremot skyldig Rosengård något och gav dem Zlatan Court, kommer nog något mer till i framtiden.
Citera
2019-11-27, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stugman
Från Wiki: Affärsman (om man) eller affärskvinna (om kvinna) är en person som sköter om kontakter och affärsuppgörelser samt ofta innehar en högre post i ett företag och gör affärer med andra företag.

Till saken hör att Zlatan kan bidra till klubben vad ingen annan svensk kan. Genom sitt Instagram-inlägg har han gjort internationell reklam för Hammarby i tiomiljonersklassen, bara genom ett inlägg. Samma dag han gick in.

Hans namn och kontakter kommer få vartenda talang att välja Hammarby före någon annan Allsvensk klubb. Du kommer att se stora profiler på Hammarbys matcher och jag kan lova att folk står i kö redan nu för att erbjuda Zlatan sina tjänster till Hammarbys favör. Free of charge förstås. Zlatan är affärsman av den kalibern att han inte ens behöver gå in med egna pengar för att ta andelar och tjäna pengar. Tänk om någon gav dig aktier till ett värde av 35 miljoner i Vitamin well bara för att du är du. Ja både Zlatan och Beckham är bättre affärsmän än vad dina åsikter (som tur nog inte räknas) någonsin blir.

Handlar enbart om idoldyrkan inget annat, personen ifråga kan rasistanklaga utan problem i och med det förblir med glimten i ögat i din värld.
Spelar ingen roll vad din idol gör, för att dina förutbestämda åsikter kommer alltid förbli intakta.
Citera
2019-11-27, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
MFF har däremot Zlatan att tacka för ca. 80 miljonerna de fick när de dumpade Zlatan i Amsterdam, Zlatan var däremot skyldig Rosengård något och gav dem Zlatan Court, kommer nog något mer till i framtiden.
Tvivlar inte en sekund på att han kommer att göda den kommande konflikten mellan invandrare och svenskar. allt för att stå i centrum, få uppmärksamhet och tjäna pengar.
Citera
2019-11-27, 21:23
Medlem
erikp121s avatar
Välkommen till Världsmetropolen.
Citera
2019-11-27, 21:32
Medlem
Il.Malizias avatar
Det tog inte lång tid
https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/just-nu-statyn-utsatt-for-rasistdad/
Citera
2019-11-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Handlar enbart om idoldyrkan inget annat, personen ifråga kan rasistanklaga utan problem i och med det förblir med glimten i ögat i din värld.
Spelar ingen roll vad din idol gör, för att dina förutbestämda åsikter kommer alltid förbli intakta.

Nej, du misstar dig gällande mig. Jag sätter supporterdelen åt sidan och ser endast på affären i sak.
Jag dyrkar inte Zlatan. Jag tar affärsuppgörelsen i försvar efter att ha läst ett antal intelligensbefriade inlägg om Malmösonen som svek, och stackars Rosenberg som inte får uppmärksamhet nu pga av Zlatan och annat Janteliknande skit.

Det är en enormt uppsving för svensk fotboll och dessa matcher emellan kommer vara årets höjdpunkt.
Jag förstår att vi efter 100 år av socialkommunistiskt styre indoktrinerats att inte glädjas av andras framgångar. Men detta är fanemig fantastiskt. MFF supportrarna kan väl på riktigt inte ha trott att Zlatan skulle avsluta sin karriär där?
Citera
2019-11-27, 21:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Vänj dig vid jippo, det blir fler. Har du inte följt honom i hans andra klubbar. Han är alltid spindeln i nätet.

Jo Zlatan ska alltid vara i centrum. Det kommer alltid handla om honom. Han har alltid visat sig ha noll klubbkänsla så det är inget överraskande. Zlatan gör vad som är bäst (och mest kul) för honom och nu var det just det här. Han är åter igen i centrum. Vi kommer nog likt Löfven få dra honom bort från inflytande och allt ska handla om han. För han ger sig aldrig. Nu knullade han MFF alltså bara för att få lite media och göra en kanske bra affär.
Citera
2019-11-27, 21:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-

Snacka inte så mycket skit. Så han skulle klara sig på 160.000 i månaden. – För en 19-åring i Ajax fick Zlatan inte dåligt betalt, säger Beenhakker.

Vilken tur att Maxwell och hans var nanny till honom. Zlatan är den kändaste som blivit fotograferad på horstrittan i Malmö.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/J1EgnP/fotbollsspelare-lekte-polis-kan-fa-fangelse

Vem är det som försvarar honom, det är Hasse Borg.
Citera
2019-11-27, 21:39
Medlem
Citat:
Snacka inte så mycket skit. Så han skulle klara sig på 160.000 i månaden. – För en 19-åring i Ajax fick Zlatan inte dåligt betalt, säger Beenhakker.

Vilken tur att Maxwell och hans var nanny till honom. Zlatan är den kändaste som blivit fotograferad på horstrittan i Malmö.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/J1EgnP/fotbollsspelare-lekte-polis-kan-fa-fangelse

Vem är det som försvarar honom, det är Hasse Borg.

Tror Hasse hade 80 miljoner anledningar att försvara honom ur det där
Citera
2019-11-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stugman
Nej, du misstar dig gällande mig. Jag sätter supporterdelen åt sidan och ser endast på affären i sak.
Jag dyrkar inte Zlatan. Jag tar affärsuppgörelsen i försvar efter att ha läst ett antal intelligensbefriade inlägg om Malmösonen som svek, och stackars Rosenberg som inte får uppmärksamhet nu pga av Zlatan och annat Janteliknande skit.

Det är en enormt uppsving för svensk fotboll och dessa matcher emellan kommer vara årets höjdpunkt.
Jag förstår att vi efter 100 år av socialkommunistiskt styre indoktrinerats att inte glädjas av andras framgångar. Men detta är fanemig fantastiskt. MFF supportrarna kan väl på riktigt inte ha trott att Zlatan skulle avsluta sin karriär där?

Personen/personerna ifråga har en enorm buffert, därav köper man till sig expertis.
Är det en extrem begåvning som rika kända idrottsutövare råkar inneha, kan länka hur många som helst till dig?

Antingen så är man nöjd och slappnar av, eller så behöver man tidsfördriv efter karriären att bli alkis eller ägare.
Citera
2019-11-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Det tog inte lång tid
https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/just-nu-statyn-utsatt-for-rasistdad/

Hoppas polisen utreder det som mordhot med inslag av hatbrottsmotiv.
Citera
2019-11-27, 21:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Det tog inte lång tid

Ett litet citat från artikeln.....

Citat:
Själva statyn har spraymålats, men vid statyns fot har ett rasistiskt tillmäle samt ett dödshot
skrivits. Det står:
”Cigani dö.”
Ordet ”cigani” betyder zigenare i den slaviska språkfamiljen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in