2019-07-20, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av my.sucker.life
Wow vilket hat trick! Han håller högsta världsklass! Synd att han lämnade United så tidigt. Hoppas han kommer tillbaka till Italien och Milano!

Hans hattrick är inget speciellt med han håller fortfarande medioker nivå

Bra att han lämnade United
Citera
2019-07-20, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Zlatan är en av de som gjort flest vackra och unika mål genom tiderna det enda han saknar det är lite fler snygga långa dribblingsraider som Ronaldinho och Maradona kunde göra. Däremot är han inte bäst genom tiderna sett till helheten men vad gäller snygga mål tillhör han toppen.

Fotboll är inte bara tävling det är konst också.

Zlatan är en av de som har gjort flest fula och betydelselösa som inte är unika genom tiderna

Men vad gäller fula mål tillhör han toppen

Fotboll är bara tävling det är absolut inte konst också
Citera
2019-07-20, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson33
Varför är alltid zlatanälskare alltid så fixerade vid hans ålder för det finns bättre spelare som är äldre

Är långt från någon Zlatan-älkskare. Vet inte hur många gånger man suttit och hoppats han skulle måla. Men icke det har blivit nada. Men man måste ge honom detta snart nära 40 och hattrick i derby. Det är bra gjort för gubben det.
Citera
2019-07-20, 23:21
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
Fy vad tröttsam du är, haha.

Man kan tro att hans beteeende är nytt men beteendet har suttit i sen 2007.
Citera
2019-07-21, 01:40
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Varför är alltid zlatanälskare alltid så fixerade vid hans ålder för det finns bättre spelare som är äldre

Du får ju gärna skriva några namn? Och de ska vara anfallare.
Citera
2019-07-21, 06:42
Avstängd
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/zGk069/jag-tror-pa-mig-sjalv

Citat:
– Förolämpa mig inte. Jag behöver inte bevisa något. Även om jag inte hade gjort i dag. Jag har en stor respekt för Vela. Han är en bra spelare. Men ni begick ett misstag – och det var att ni jämförde honom med mig. Det var det stora misstaget, säger Ibrahimovic och fortsätter:

– Jag tror på mig själv. Vissa personer kallar det för arrogans, men det finns de som är intelligenta som kallar det för självförtroende.
Citera
2019-07-21, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/zGk069/jag-tror-pa-mig-sjalv

Efter han dissat Vega att han som 29 harvar runt i MLS. Han dissade hela sitt eget lag + svenska landslaget också. Om bara hans lagkamrater hade varit bättre hade det blivit minst dubbla CL och VM guld för pågen från Malmö. Osis för han att alla andra tyvärr sög.
Citera
2019-07-22, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nobbos
Är långt från någon Zlatan-älkskare. Vet inte hur många gånger man suttit och hoppats han skulle måla. Men icke det har blivit nada. Men man måste ge honom detta snart nära 40 och hattrick i derby. Det är bra gjort för gubben det.

Varför är många zlatanfan alltid så åldersfixerade
Citera
2019-07-22, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Du får ju gärna skriva några namn? Och de ska vara anfallare.

Det finns bevis på Internet att många anfallare som är äldre än den divan Zlatan som är bättre
Citera
2019-07-22, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nobbos

Hattrick i ett derby är inget märkvärdigt med och han är inte nästan 40 år
Citera
2019-07-22, 17:33
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Det finns bevis på Internet att många anfallare som är äldre än den divan Zlatan som är bättre
Vilket icke-svar att referera till internet. Du kan inte använda detta internet för att ge honom ett par namn istället? Jag säger inte att det inte funnits 37+ gubbar som varit bättre, men det blir lite sandlådenivå över ditt svar.
Citera
2019-07-22, 18:34
Medlem
freeriderXIIs avatar
Får se om Zlatan kommer vinna några fler Puskas Awards innan han lägger av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in