Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Tveksamt att en Etoo man ville bli av med med ett år kvar på kontraktet var värd 400 mille
Nej, €25 miljoner har jag för mig att de skrev det som.
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
^^ signaturmaterial..
Vi är medvetna om att du inte gillar Zlatan, men du gör bort dig när du överdriver så.
Att folk säger att hans första säsong i Barcelona var ett stort misslyckande har dåligt minne och borde ta en titt på hans första halvår (statistiken kan ni leta upp själva). Jag tror och hoppas att han stannar och visar att han platsar, Ibra är som bäst när han är förbannad.
Sen ställer jag mig frågande till de som påstår att han sprider dålig stämning? Vad baserar ni det på? Att han var bråkig i Malmö, Holland och Italien vet jag, men vad har hänt i Barcelona? Har jag missat något?
Nej, de som säger att han var bra förra året har dåligt minne och förlitar sig bara till statistiken. Han var hyfsad med tanke på omständigheterna när han kom, blev bättre och bättre och på hösten var han nästan i klass med en Eto'o i normal form, efter jul var han sedan totalt oduglig, det var hopplöst att se honom. Sett över hela säsongen kan man inte se det som något annat än ett misslyckande.
Så som Zlatan spelade under våren är det ju jävligt ironiskt att man sålde Eto'o för att han "spred dålig stämning", var det nåt Eto'o gjorde så var det ju att alltid jobba stenhårt för laget, spred han dålig stämning så var det bland slöa spelare som inte tyckte om att lagkamrater ställde krav på dem. Zlatan däremot, vandrar runt en kortare sträcka än Valdes under nittio minuter, helt ointresserad av att ta till sig spelsystemet, dessutom har han sin sinnessjuka agent som han säger sig inte ha något ansvar för när han lipar till pressen så fort Zlatan inte behandlas som viktigare än laget.