2016-06-06, 14:57
Medlem
han solos avatar
Volvo hit och dit. Vem fan bryr sig?

Blir det united tror ni?
Citera
2016-06-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsberg21
Volvo har ju själva gått ut och sagt att försäljningen gick upp markant efter första reklamfilmen så JA...
Du tror verkligen att Volvo har sålt fler bilar p.g.a. Zlatans reklamfilmer?
Inte en chans att en eventuell uppgång i försäljningen har någon koppling till reklamfilmerna.
Citera
2016-06-06, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891PoonStreet
Inte en chans att en eventuell uppgång i försäljningen har någon koppling till reklamfilmerna.

Den största ökningen är dessutom på USA-marknaden där Zlatan av förståeliga skäl inte är en del av marknadsföringen.
Citera
2016-06-06, 20:04
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Han ska släppa någon form av "bomb" på tisdag när landslaget anländer till Paris.

Ska han bli affischnamn för AJ?
Citera
2016-06-06, 21:22
Medlem
bomben är att zlatan lägger av?
Citera
2016-06-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX

Nej, inte en chans. Han har fortfarande mer att ge. 2 säsonger till på topp.
Citera
2016-06-06, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag vet vem Pauleta är, du behöver inte utbilda mig. Pauleta är absolut en hjälte, det vill jag inte på något sätt förringa, men Zlatan har burit detta PSG också. Ja, det är ett bättre lag, men dom har också uträttat ner, och totalt manglat hela fotbolls-Frankrike med en överlägsenhet som aldrig någonsin skådats. Du får hålla Pauleta högre om du vill, jag gör det inte. Jag har rent av svårt att förstå det.

Självklart har PSG manglat ner hela fotbolls-Frankrike då man råkar nämligen vara laget som har överlägset bäst spelarmaterial gentemot sina svagare ligakonkurrenter. Att den franska huvudstadslaget har stenrika qatariska ägare som mer än gärna pumpar in oljepengar för dyra nyförvärv och lockar med höga löner, något som övriga franska klubbar inte har.

Citat:
Nu är jämförelsen kanske inte helt rimlig, men säg att Napoli hade tackat av Maradona på det sättet, hade du fortfarande tyckte det? Nej, jag köper inte det du säger, inte alls.

Med tanke på att Maradona var den ende klasspelaren som Napoli hade värd namnet och lyfte dem till oanade höjder (särskilt inte minst med tanke på den hårda konkurrensen i världens då kanske bästa liga), så hade det väl egentligen inte mer rätt att argentinaren skulle ha fått en läktare uppkallad efter sig.
Citera
2016-06-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jaså, hur kommer du fram till en sådan konstig slutsats?
Klubben kanske har ett behov att få legendariska spelare, men det skötte Zlatan åt dom.
Så där var klubbens "desperathet" när dom värvade Zlatan, men sen visade sig vara en lysande värvning på så många plan.
Sen värvade dom än mer spelare, som hjälpte fram klubben mot deras mål.
Och givetvis slutar det inte med Zlatan, dock har dom tagit ett stort steg tillsammans med honom.

Han kommer för evigt vara en gud för PSG-fans, och kommer pratas om Zlatan i den klubben i decennier framåt.

Trams. Rai, Weah, Pauleta, Lama, Le Guen, Kombouaré, Dahleb o.s.v. är spelare som betraktas som legendarer för den franska huvudstadsklubben...

Med tanke på att PSG:s uttalande mål var att nå minst en semifinal i världens allra mest prestigefyllda klubbturnering, så kan man säga att Zlatan misslyckades att göra skillnad i den sammanhanget. Att vinna de inhemska titlarna är ingen bedrift av PSG:s kaliber nämligen...

Zlatan är såklart en mycket duktig fotbollsspelare, men han lär väl främst bli ihågkommen för att inte vara den utmärkande skillnaden i CL-sammanhang som PSG-fansen hoppades på när svensken blev värvad till Paris.
Citera
2016-06-07, 01:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Trams. Rai, Weah, Pauleta, Lama, Le Guen, Kombouaré, Dahleb o.s.v. är spelare som betraktas som legendarer för den franska huvudstadsklubben...

Med tanke på att PSG:s uttalande mål var att nå minst en semifinal i världens allra mest prestigefyllda klubbturnering, så kan man säga att Zlatan misslyckades att göra skillnad i den sammanhanget. Att vinna de inhemska titlarna är ingen bedrift av PSG:s kaliber nämligen...

Zlatan är såklart en mycket duktig fotbollsspelare, men han lär väl främst bli ihågkommen för att inte vara den utmärkande skillnaden i CL-sammanhang som PSG-fansen hoppades på när svensken blev värvad till Paris.
Han gav dom en legendarisk spelare, råder noll tvekan om detta.
Kolla på CL resumén de 4år före Zlatan, och sen 4år med Zlatan.
Återkom sen och berätta vilket av dessa två 4års block de hade bäst framgång i CL.

Zlatan kommer peta ner de flesta av dessa legendarer ett snäpp, inte omöjligtvis alla.
Av flera orsaker här är två, vände deras trend rent spelmässigt, men även blev en extremt stor reklampelare(som då lockade mer bra spelare).

Vad PSG fansen hoppades på när han kom dit, ja, det var nog en ligatitel.
Sen ökade deras önskan givetvis, men några semifinaler, var bara en utopisk dröm i bästa fall.
Alla är medvetna om att CL är extremt svår cup att vinna, utom Zlatanhatarna som inbillar sig man är en dålig fotbollsspelare om man inte vinner densamma.
Finns bättre fotbollsspelare än Zlatan som inte fått den chansen att vinna CL.
Jag tror knappast att PSG-fans kommer ens fokusera på detta.
De ökade sina liga titlar med 200% med Zlatan.
100% mer ligacup, 20% mer Franskacuppen och slutligen 150% "supercup?/Trophée des Champions".
Och de kommer bara komma ihåg att han/psg inte fick komma längre än kvarten, LOL
Citera
2016-06-07, 01:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Den har jag också funderat på
Även hört den från andra håll, då att en del inte ser detta som en omöjlighet.

Jag tror han gör ett år till på den verkliga toppen, sen varar ner nått år i USA.
Om nu Zlatan klarar av att varva ner.
Citera
2016-06-07, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891PoonStreet

Företag lägger ner många många miljoner på reklamfilmer, varför tror du dom gör det? För skojs skull?
Citera
2016-06-07, 03:22
Medlem
Citat:

Nej, han har bestämt sagt att han vill spela fotboll till hösten samt att Allsvenskan är för låg nivå. Det betyder att det blir minst ett år till på hög nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in