2010-03-28, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Nej, men han gick klart förbi Rooney.

Däremot är det ingen anann spelare någonsin som har gjort så många "sjuka" mål och passningar som han har gjort. Ryggpassningen hamnar lågt på den listan.
Men snälla.
Citera
2010-03-28, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sean-Avery
Men snälla.

Men snälla ge mig ett rimjob, klart ingen kan gå förbi tjockisen Rooney, oj vad bra han är.
Citera
2010-03-28, 13:11
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Vad har du för ursäkter varje gång han är iskall på planen? Jag älskar det här försvarandet på flashback, kan inte folk få ha en åsikt om han som inte är lika positiv som din?

Skit kul att han gör mål, men tror du att det får någon att ändra sig?

Finns 3 olika personer på flashback, de som ogillar zlatan, de som tycker han är helt okej, och de som gärna skulle säga upp sin heterosexualitet för att zlatan ska ge dig en 2:an session.

Jag är den i mitten, du är den sist nämnde.
Lär dig skriva. Vuxna människor som särskriver, det är nästan så man blir mörkrädd.
Citera
2010-03-28, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Lär dig skriva. Vuxna människor som särskriver, det är nästan så man blir mörkrädd.
Det viktiga är väl att du förstår vad jag skriver? Blir du så illa däran bör du inte vistas på nämnda forum. Det är ett känt fenomen här att skribenter försöker hitta diverse stavfel när argumenten börjar sina.
Senast redigerad av Sean-Avery 2010-03-28 kl. 15:07.
Citera
2010-03-28, 15:05
Bannlyst
Citat:
Men snälla ge mig ett rimjob, klart ingen kan gå förbi tjockisen Rooney, oj vad bra han är.
Nej jag är inte gay (antar du är kille). Du tycker att alltså att han helklart går förbi Rooney för att han gör ett mål och en rätt snygg pass?

Rooney har ju kanske varit den bästa spelaren i Europa den här säsongen om inte Messi. Vi får väl se när ballon d'or ska utdelas.
Senast redigerad av Sean-Avery 2010-03-28 kl. 15:07.
Citera
2010-03-28, 15:51
Medlem
Citat:
Nej jag är inte gay (antar du är kille). Du tycker att alltså att han helklart går förbi Rooney för att han gör ett mål och en rätt snygg pass?

Rooney har ju kanske varit den bästa spelaren i Europa den här säsongen om inte Messi. Vi får väl se när ballon d'or ska utdelas.

Men alltså gubben, bortse lite fråän en match, 10 matcher den här säsongen, se ett bigger perspective, jag snackar senaste åren, Zlatan har slutat top 10 4 år i rad på Balon'dr or typ.
Det jag menar är han är jävligt bra och även i år han har mål, han har assister, han slogt historiskt rekord, det smäller va?
Zlatan har hört till absoluta världstoppen senaste åren absolut. det visar statistiken.

Rooney har bara varit ordinarie av och till faktsikt senaste åren i United, det är inte förrän i år man börjat se honom som en riktig storspelare, ta och lugna ner dig lite liksom, chillla.

Fattar du eller gubben? Du fattar va<?
Citera
2010-03-28, 15:55
Bannlyst
Zlatan mycket bättre landslaget,han spela nu fotboll med ryggen.
Citera
2010-03-28, 16:29
Medlem
Citat:
Men alltså gubben, bortse lite fråän en match, 10 matcher den här säsongen, se ett bigger perspective, jag snackar senaste åren, Zlatan har slutat top 10 4 år i rad på Balon'dr or typ.
Det jag menar är han är jävligt bra och även i år han har mål, han har assister, han slogt historiskt rekord, det smäller va?
Zlatan har hört till absoluta världstoppen senaste åren absolut. det visar statistiken.

Rooney har bara varit ordinarie av och till faktsikt senaste åren i United, det är inte förrän i år man börjat se honom som en riktig storspelare, ta och lugna ner dig lite liksom, chillla.
Fattar du eller gubben? Du fattar va<?

Snälla säg att du skämtar. Fast med tanke på att du formulerar dig som en amöba misstänker jag att du är seriös.
Citera
2010-03-28, 17:47
Medlem
Däremot är det ingen anann spelare någonsin som har gjort så många "sjuka" mål och passningar som han har gjort. Ryggpassningen hamnar lågt på den listan

Du har inte sett tex. Ronaldinho spela?
Senast redigerad av ballhasse 2010-03-28 kl. 17:50.
Citera
2010-03-28, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ballhasse
Du har inte stt tex. Ronaldinho spela?
Han är mycket ful person,zlatan spela rygg passning.
Citera
2010-03-28, 21:11
Medlem
Zlatans-Tigrars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KotorVaros
Zlatan mycket bättre landslaget,han spela nu fotboll med ryggen.

Som sagt en bra spelare SKA HA tur!
Citera
2010-03-29, 02:17
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Det viktiga är väl att du förstår vad jag skriver? Blir du så illa däran bör du inte vistas på nämnda forum. Det är ett känt fenomen här att skribenter försöker hitta diverse stavfel när argumenten börjar sina.
Jo men det är svårt ta dig på allvar när du inte kan skriva korrekt. Man vet inte om det beror på inlärningssvårigheter eller om det är så att du inte hunnit gå ut grundskolan ännu.

Menar du att jag påpekade din särskrivning bara för att jag inte hade något annat att komma med? Är det någon som verkar ha brist på vettiga argument så är det ju du. Delar upp oss i tre klasser, en som inte gillar Zlatan, en som tycker han är helt ok och en som vill att han kör en i tvåan.

Allvarligt talat, hör du inte hur korkat det låter? Menar du att alla som tycker att han är en spelare av världsklass vill bli påsatt av honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in