2022-05-26, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Sitt forna jag har han ju inte varit på länge (tramset i MLS är irrelevant i seriösa fotbollsdiskussioner). Du kan väl inte på allvar tro att han kommer att kunna bli lika bra som han var 2009 igen? Gubben är ingen superman, det borde vara uppenbart nu.

Han tror att han är det !
Om detta som skrivs här är sant att han ska fortsätta spela har jag inget annat val än säga upp C More. Att höra "Zlatan Ibrahimovics" namn från Svanemar och andra fanboys i direktsändning i tid och otid har jag fått nog av i är. Nu jävlar räcker det för min del
Citera
2022-05-27, 15:02
Medlem
Stones avatar
Läser Zlatans Adrenalina. Han har en massa att säga men språket och berättelsens uppbyggnad gör boken oläsbar. Ingen Lagercrantz som skrivit den helt klart. Närapå alla menar börjar med ”Jag”.
Citera
2022-06-14, 22:46
Medlem
Hur var Zlatan som kommentator??

Han har tydligen testat lite under VM 2018. Men fick inte blodad tand. Tror dock att han ska mer vara med för att berätta anekdoter osv o inte för att analysera etc det kan rit Ola o såna göra. De absolut bästa är egentligen ganska dåliga på att analysera och förmedla tex Martin Dahlin, Svennis, Hysén osv
Citera
2022-06-23, 10:36
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vad skrev bajaren om Chalanlogou i sin bok?
Citera
2022-06-23, 15:23
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vad skrev bajaren om Chalanlogou i sin bok?

Boken kom väl ut innan de började tjafsa?
Citera
2022-06-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Boken kom väl ut innan de började tjafsa?

Vad Har det med något att göra? Var det svar på min fråga?

Chalangalou är en missunnsam horunge som pissa på Milan för att gå gratis till Inter samtidigt svingar han i media om att Bajaren inte bidrog till Milans vinst samtidigt som en skadad Zlatan med mindre matcher gjorde fler poäng än denne. Sen läste jag i utländsk media innan aftonhoran översatte till svenska att clownen skrivit om honom i sin bok.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-06-23 kl. 18:15.
Citera
2022-06-23, 18:22
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Vad Har det med något att göra? Var det svar på min fråga?

Chalangalou är en missunnsam horunge som pissa på Milan för att gå gratis till Inter samtidigt svingar han i media om att Bajaren inte bidrog till Milans vinst samtidigt som en skadad Zlatan med mindre matcher gjorde fler poäng än denne. Sen läste jag i utländsk media innan aftonhoran översatte till svenska att clownen skrivit om honom i sin bok.

Zlatans bok Adrenalina kom ut innan Milan vann scudetton för 2021-22. Det var först efter vinsten Zlatan gick ut och svingade mot Çalhanoğlu (googla om du inte vet hur ett namn stavas), som då replikerade, varpå detta tönteri benämndes "bråk".
Citera
2022-06-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Zlatans bok Adrenalina kom ut innan Milan vann scudetton för 2021-22. Det var först efter vinsten Zlatan gick ut och svingade mot Çalhanoğlu (googla om du inte vet hur ett namn stavas), som då replikerade, varpå detta tönteri benämndes "bråk".

Jag skiter i när pojkarnas bråk började min fråga gäller fortsatt vad bajaren skrev i boken????
Citera
2022-06-29, 18:28
Medlem
FNLSs avatar
Bröderna Ymer har vunnit champions league lika många gånger som Zlatan
Citera
2022-06-29, 19:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Bröderna Ymer har vunnit champions league lika många gånger som Zlatan

Jag också.
Citera
2022-07-01, 10:24
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Jag skiter i när pojkarnas bråk började min fråga gäller fortsatt vad bajaren skrev i boken????

Du har missförstått. Efter ligasegern passade Zlatan på att skicka en gliring till Hakan därför att han gått direkt från Milan till Inter.
Citera
2022-07-01, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Du har missförstått. Efter ligasegern passade Zlatan på att skicka en gliring till Hakan därför att han gått direkt från Milan till Inter.

Är alla helt tappade eller haha! Clownen har skrivit skit om Hakan i sin bok. Vad skrevs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in