2020-11-27, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han har vunnit 2 mästerskap i Ajax, 4 i Italien varav 3 i Inter, 4 i Frankrike 1 i Spanien och Europa League i Man U.
USA inget.

Det är ju lite lättare med världsstjärnor i laget.

Gunnar Nordahl 2 mästerskap och 5 skytteliga titlar.

Nej zlatan bara vunnit 11 ligatitlar på 25 år och antal ligatitlar och andra titlar avgör inte vem som är bäst
Citera
2020-11-27, 14:58
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyMasterPiece
Ingen verkar ifrågasätta att Janne åker ner till Italien av alla ställen. Riskera att få covid för att träffa Zlatan som man lika gärna kan få uträttat via Zoom/Skype. Visst, man får ett bättre helhetsperspektiv av den man möter irl.

Detta skulle han knappast göra för någon annan spelare.

Jag skrev om det i landslagstråden. Vansinne. Men det är väl lite som att söka audiens hos påven, antar jag.
Citera
2020-11-27, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag skrev om det i landslagstråden. Vansinne. Men det är väl lite som att söka audiens hos påven, antar jag.
Jaha, där ser man. Läste ditt inlägg nu. Ja då var jag inte ensam om den tanken
Citera
2020-11-27, 16:25
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
GN sägs ju vara större än Z så därför tog jag med honom. Jag förstår att se det, när man snarkar, inte är så lätt.

Varför gör du inte en tråd ''GN vs Z'' eller diskuterar zlatan i gunnar tråden?
Citera
2020-11-27, 18:14
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ingen verkar ifrågasätta att Janne åker ner till Italien av alla ställen. Riskera att få covid för att träffa Zlatan som man lika gärna kan få uträttat via Zoom/Skype. Visst, man får ett bättre helhetsperspektiv av den man möter irl.

Janne Andersson har haft corona och har nu antikroppar för att inte få det igen de närmaste 6 månaderna så han kan åka vart han vill.
Citera
2020-11-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Näst bästa målskytt i laget efter Messi, avgjorde El Clásico. Något du tänkte på?
Stående ovation för det svaret!
Citera
2020-11-27, 23:46
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Relativt uppenbart varför man gör det för Zlatan och ingen annan spelare faktiskt.
Citera
2020-11-27, 23:52
Medlem
Citat:

Han har misskött situationen med Zlatan något extremt. Hans helomvändning kan inte tolkas som annat än att han förstår det. Hur i helvete kan man undgå att ta ut Zlatan ilaget när man spelar med Marcus Berg på topp?
Citera
2020-11-28, 00:27
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Han har misskött situationen med Zlatan något extremt. Hans helomvändning kan inte tolkas som annat än att han förstår det. Hur i helvete kan man undgå att ta ut Zlatan ilaget när man spelar med Marcus Berg på topp?

Zlatan tackade nej och var inte tillgänglig...
Citera
2020-11-28, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec

Det är bättre att utveckla de unga spelare som som har hela karriären framför sig och ge den speltid i EM inte satsat på en 39-åring sol snart ska avsluta karriären.
Zlatan förstör också lagsammanhållningen och den fina energi som laget fick efter att han klev av.
Den där jävla narcissisten vill jag inte se i något svenskt landslag igen.
Citera
2020-11-28, 11:03
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Näst bästa målskytt i laget efter Messi, avgjorde El Clásico. Något du tänkte på?
Han hade lägst målsnitt per minut av alla Barcelonas anfallare den säsongen.
Citera
2020-11-28, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Han hade lägst målsnitt per minut av alla Barcelonas anfallare den säsongen.
Och?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in