2009-11-29, 22:02
Medlem
Ri-Fas avatar
Börjar störa mig allvarligt på detta, inte för att jag tycker om våldtäcktsmän över huvud taget då det ligger på min topp 3 över vad jag avskyr mest, men detta när de går ut och våldtar riktigt skabbiga brudar, VARFÖR?! OM man nu "måste" våldta varför går man då inte på en riktig pangbrud?
2009-11-29, 22:04
Medlem
motherfucks avatar
Hur vet du om vad våldtäktsmännen anser om huruvida en är snygg eller inte ?

Men sen tror jag de tar den första, hjälplösa de ser.
2009-11-29, 22:05
Bannlyst
Cp-störda är lättare att komma undan med.
2009-11-29, 22:11
Medlem
Kheperas avatar
Våldtäkter handlar sällan om sexuell åtrå, och desto oftare om att ha makt över en annan människa.
2009-11-29, 22:12
Medlem
Hur tänkte du när du postade detta i filosofi? Det låter som sagt vara något du stör dig på, frågeställningen kunde lika gärna kunnat handla om att du stör dig på folk som köper gula bilar.
2009-11-29, 22:12
Medlem
The Crashs avatar
Våldtäktsmän tänker inte så. Hagamannen våldtog en brud med en pinne. Liksom, han hade ju likabra kunnat köra in kuken i henne.
2009-11-29, 22:16
Bannlyst
Jag tror det beror på läget. De tar de man får om man ser en ensam tjej, inga vittnen och chansen är liten att åka dit för ingen ser att man knullar skiten ur henne. Jag säger som janne banan i torsk på tallin "Vi går på andra sorteringar och när man kollar under kjolen där finns det en hel del gött att hitta"
2009-11-29, 22:19
Medlem
Colmars avatar
jag tror inte det har något med utseendet att göra, det handlar mer om att de måste ta någon med våld, jag tror det ligger i själv akten i sig mer än utseende.

Men du kan väl bryta träden kanske
2009-11-29, 22:22
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekorrerror
Hur tänkte du när du postade detta i filosofi?
+1
Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in